پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/27 16:00
طناز طباطبایی | مادر طناز طباطبایی | فیلم های طناز طباطبایی | بیوگرافی طناز طباطبایی | اینستا طناز طباطبایی
کد خبر: 8887

فیلم لو رفته از لباس عوض کردن منشوری طناز طباطبایی وسط خیابان

فیلمی از لباس عوض کردن طنازطباطبایی با عشوه و شیطنت خاص جنجال به پا کرد.

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. طناز طباطبایی بازیگر متولد اردیبهشت است. طناز طباطبایی با فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" به کارگردانی رسول صدر عاملی به دنیای بازیگری وارد شد. طناز طباطبایی در یک فیلم سینمایی بازی کرده است که جلوی اکران آن گرفته شده است. در یک سکانس این فیلم طناز طباطبایی باید شلوارش را عوض می کرد.

این سکانس مربوط به فیلمی است که سه بازیگر زن مشهور طناز طباطبایی ، سحر دولتشاهی و مهناز افشار بازی کرده اند. جالب است بدانید که این فیلم کاملا غیر قابل اصلاح و امکان نمایش آن صفر است. این فیلم درباره سه دختر خیابانی است که در خانواده ای زندگی می کنند که پدر خانواده مظهر بی غیرتی است و در خانه پارتی تدارک می بیند و دخترانش را مجاب می کند که زودتر به خانه برای حضور در جشن باز گردند مادر خانواده هم سهمی در این ماجرا دارد.

فیلمی که اکثر سکانس های آن جنجالی است :

دزدی، فحاشی، لوندی، شوخی های رکیک جنسی و اعمال منافی عفت عمومی در فیلم به وفور دیده می شود. فیلمی که مدت زیادی است در وزارت ارشاد برای بازبینی شورای پروانه نمایش ارائه شده است ولی هیچ تصمیمی برای فیلم گرفته نشده و احتمالا اعضای شورای پروانه نمایش با دیدن فیلم شوکه شده اند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ovyl3