دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/17 09:02
فریبا نادری | فریبا نادری اینستا | فریبا نادری و همسرش | فریبا نادری و دخترش یارا | فریبا نادری و پدرش | خانه فریبا نادری
کد خبر: 9154

فریبا نادری در جشن تولد لاکچری اش/نگاه فریبا نادری به کجاست؟

فریبا نادری از خانواده لاکچری اش در جشن تولد رونمایی کرد.

فریبا نادری در حال حاضر 37 سال سن دارد و متولد تهران است . فریبا نادری لیسانس گرافیک دارد و همزمان با درس خواندنش در یک شرکت بزرگ بازرگانی مشغول به کار بود . فریبا نادری یک برادر به نام حمید دارد که عاشقانه برادرش را دوست دارد و بسیار به او وابسته است و تمام دوران کودکی اش فقط با برادرش گذشت . فریبا نادری به علت آنکه تمام زندگی اش برادرش همبازی اش بوده همه رفتار هایش پسرانه شده است و حتی در دوران کودکی اش هیچ عروسکی نداشته است .

عکس فریبا نادری در جشن تولدش

فریبا نادری

بیوگرافی جذاب فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

فریبا نادری

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

فریبا نادری

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.

فریبا نادری

بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

سوم اسفندماه سال 96 فریبا نادری با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

فریبا نادری

فریبا نادری در یک گفتگو درباره آینده فرزندش گفت :دلم میخواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و مفید باشد برای خودش و امیدوارم که مثل نوجوانی من نباشد و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمیخواهد ریسک کند و وارد یک سری خطرات در زندگی اش شود و مثل من نباشد که وقتی همه میگفتند اشتباه میکنی من نمی پذیرفتم.

فریبا نادری

رستوران فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سنیما و تلویزیون کشورمان خردادماه سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

فریبا نادری در رستورانش دلی جان

در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

بازیگران در افتتاحیه رستوران فریبا نادری

فریبا نادری

بازیگری فریبا نادری

فریبا نادری به صورت اتفاقی به دنیای بازیگری راه یافت و یک روز که به همراه دوستش برای تست بازیگری رفته بود، مسعود رسام از او خواست که او هم تست بدهد و همین راهی برای ورودش به دنیای بازیگری بود.

خانواده فریبا نادری مخالفت جدی با بازیگر شدن او داشتند و حتی زمانی که قرارداد سریال مروارید سرخ را بست در قرارداد قید کرد که باید خانواده اش هم در پشت صحنه حضور داشته باشند اما با این وجود باز هم مادرش مخالفت میکرد.

فریبا نادری

فریبا نادری در سریال ستایش

یکی از ماندگارترین نقش های فریبا نادری در تلویزیون بازی او در سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی است.فریبا نادری در فصل دوم و سوم سریال ستایش به ایفای نقش پرداخت.

فریبا نادری در سریال ستایش ایفاگر نقش پری سیما همسر سوم صابر و برادرزاده انیس بود اما نقش پررنگ تری در فصل سوم این سریال داشت و در واقع داستان قصه با ماجراهایی که پری سیما رقم میزد میچرخید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bkg94