دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/19 09:17
بهاره افشاری | بهاره افشاری و همسرش | بهاره افشاری بیوگرافی | بهاره افشاری قبل از عمل | بهاره افشاری قد
کد خبر: 9163

عشق پنهانی بهاره افشاری به یک کره ای | بهاره افشاری نامزد کرد؟

بهاره افشاری عاشق و مجنون یک بازیگر محبوب کرده ای شد.

بهاره افشاری بازیگر ایرانی و موفق در سینمای ایران است. بهاره افشاری از یک سریال کره ای که این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده است تعریف می کند. بهاره افشاری در دوران نوزادی خود به دلیل حملات هوایی رژیم بعث دچار تشنج شد و همین موضوع باعث راهی شدن بهاره افشاری در بیمارستان شد . بهاره افشاری طبق گفته خودش یکبار از مرگ نجات پیدا کرده است. بهاره افشاری به ندرت حواشی را به دنبال دارد.

سریال بازی مرکب خیلی زود هواداران خودش را در سطح دنیا پیدا کرد. بهاره افشاری نیز علاوه بر اینکه از طرفداران این مجموعه است، به بازیگران آن هم علاقه مند شده است.

بهاره افشاری با اشتراک گذاشتن این عکس نوشت: ببینید این سریال را. من عاشق دو نفر سمت چپی شده ام.

بهاره افشاری

بهاره افشاری و برادرش

بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانیمحمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. او پس از آن در فیلمهای صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

بهاره افشاری

چرا بهاره افشاری ممنوع التصویر شد

بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود.

بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

بهاره افشاری

بهاره افشاری  و همسرش

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که توسط ایشان تکذیب شد و بعد با ازدواج بنیامین با شایلی محمودی این خبر به فراموشی سپرده شد.

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را در سال 1381 با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

بهاره افشاری

فیلم های سینمایی بهاره افشاری:

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

سریال های بهاره افشاری:

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ov6g3