سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/29 13:29
بهاره رهنما |بهاره رهنما و همسرش | بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی | بیوگرافی بهاره رهنما | بهاره رهنما
کد خبر: 9208

لباس بدن نمای بهاره رهنما | بهاره رهنما با این لباس همه را شوکه کرد

بهاره رهنما با این لباس سوژه جدید رسانه ها شد!

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و از او جدا شد. بهاره رهنما صاحب یک فرزند دختر به نام پریا می باشد. بهاره رهنما بعد از طلاق از همسر اولش برای بار دوم ازدواج کرد. بهاره رهنما مدتی است که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و بسیار حاشیه ساز شده است. بهاره رهنما به تازگی با لباس های عجیب و غریبی عکس می گیرد و همین موضوع باعث شده بیشتر جلب توجه کند.

لباس نافرم بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما و لباس مورد علاقه همسرش

بهاره رهنما

بهاره رهنما با شلوار عجیبش

بهاره رهنما

لباس نامزدی بهاره رهنما را در ادامه مشاهده کنید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

علت جدایی بهاره رهنما و همسرش

همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.

بهاره رهنما

جدایی بهاره رهنما از همسر اولش

بهاره رهنما درباره جدایی اش می گوید:این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر هست. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من هست و ما ۲۴، ۲۵ سال هست که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان علت نمی شود که دوستی‌مان لطمه ببیند. «با لبخند» جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم هست و انشاالله این فرهنگ خصوصا در بین کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم میبینند و در کنار هم می خواهند.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

بهاره رهنما جاری شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

فیلم های بهاره رهنما

همسایه ها (1395)

کشیک قلب (1395)

غیرعلنی (1394)

خوب بد زشت (1393)

پژمان (1392)

خداحافظ بچه (1391)

چک برگشتی (1390)

 گاوصندوق (1388)

مأمور بدرقه (1387)

مرد هزار چهره (1386)

کتاب فروشی هدهد (1385 بازیگر میهمان)

زیر زمین (1385)

من یک مستأجرم (1382)

روشنتر از خاموشی (1382)

پرونده های مجهول (1380)

 داستان یک شهر2 (1379)

بازگشت به خانه (1375)

بچه مهندس (1397)

بهاره رهنما

فیلم نامه های بهار رهنما

 شبهای برره (یکی از نویسندگان)

باغ مظفر (یکی از نویسندگان)

 شمس العماره (یکی از نویسندگان)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3enr93