سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/09 06:49
بهنوش طباطبایی
کد خبر: 10179

خود نمایی بهنوش طباطبایی کار دستش داد | ورزش کردن بهنوش طباطبایی با لباس نا متعارف همراه یک مرد

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد.

 بهنوش طباطبایی چند سالی است از مهدی پاکدل همسر سابقش جدا شده. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی در رشته روانشاسی تحصیل کرده. بهنوش طباطبایی از تنهاییش بعد از جدایی از مهدی پاکدل گفت. بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی در استوری به مرگ مهسا امینی اعتراض کرد.

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد.

بعد از اینکه دوران ابتدایی با مهراوه شریفی نیا همکلاسی بود بخاطر بازی او در فیلم «دزد و عروسک ها» در سال 1368 به بازیگری علاقمند شد.با اصرار و پافشاری ها زیاد در نهایت توانست سال 1372 وقتی 12 ساله بود در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان دوره بازیگری را شروع کرد بعد از قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه سراسری شریعتی ، همزمان کلاس های آزاد بازیگری را در دانشگاه تهران گذراند.

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت. بهنوش طباطبایی در نهایت سال 1379 وقتی 19 ساله بود با سریال «یونس» کنار سیدجواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت و یکسال بعد سریال «کوی دامون» را بازی کرد بیشتر شهرت ایشان از سال 1381 وقتی 22 ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی شروع شد. او بعد از بازی در سریال «عشق گمشده» سال 1383 و سریال «پیله های پرواز» 1384 توانست با فیلم «مصائب دوشیزه» ساله 1385 وارد سینما شود .

عاشقانه بهنوش طباطبایی برای عشق جدیدش 

بهنوش طباطبایی در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت :

 خدا نیاره بَرَم که عاشقی از یادُم بره .

هر چی یادُم بره باکی نیس ، الُهی ای یکی از یادُم نره

بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی لو رفت

بهنوش طباطبایی عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که به واسطه این عکس شایعه ازدواج مجددش

بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی متولد 27 اردیبهشت سال 1360 است. او مدرسک لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و یک دور بتزیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگه تهران را گذرانده است.او  فقط یک خواهر به نام تینوش دارد.

نخستین تجربه بازیگری وی بازی در سریال کوی دامون بود ولی با بازی در سریال مسافری از هند بسیار شناخته شد.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزها سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dn8j2