دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/04 09:11
محسن چاوشی
کد خبر: 10886

جنجال آهنگ محسن چاوشی در تلویزیون | مجریان آهنگ چاوشی را به سخره گرفتند

تلویزیون برنامه‌ای را با محوریت حمایت از تیم فوتبال ایران با اجرای سامان گوران و احمدرضا موسوی به روی آنتن شبکه یک فرستاده است.

محسن چاوشی حسینی متولد 8 مرداد 1358 خرمشهر است. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد. محسن چاوشی داری قد ۱۸۵ سانتیمتر است. محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد.  تلویزیون برنامه‌ای را با محوریت حمایت از تیم فوتبال ایران با اجرای سامان گوران و احمدرضا موسوی به روی آنتن شبکه یک فرستاده است.برنامه‌ای که هرروز پخش می‌شود و دومجری آن ترانه‌های ملی را که با صدای خوانندگان مطرح خوانده شده را بازخوانی می‌کننداما دراتفاقی قابل توجه، این دومجری روز گذشته ترانه‌ «امیر بی‌گزند» با صدای محسن چاوشی را اجرا کردند؛ آن هم درشرایطی که هفته گذشته این خواننده در متنی عدم رضایت خود را مبنی بر استفاده از آثارش توسط تلویزیون اعلام کرده بود.

محسن چاوشی 10 زندانی را آزاد کرد

عرب خاطرنشان کرد: در مجموع مقدمات آزادی ۱۰ نفر از زندانیانی که به جرم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی در زندان این شهرستان هستند، با مشارکت محسن چاوشی خواننده پاپ کشور و انجمن حمایت اززندانیان تربت جام واداره زندان این شهرستان در حال انجام است.

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی معروف به محسن چاوشی متولد 8 مرداد سال 1358 در شهر خرمشهر است او خواننده، تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک می باشد.

محسن چاوشی

زندگی محسن چاوشی و خانواده اش در خرمشهر

محسن چاوشی در شهر خرمشهر متولد شد و اصالت کردتبار دارد که به دلیل شرایط کاری پدش ک در شرکت نفت کار می کرد به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در این شهر متولد شد. او فرزند پنج خانواده است و دو خواهر و سه برادر دارد. پس از اشغال شدن خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهر کرمانشاه سپس مشهد و در آخر به تهران مهاجرت کردند.

محسن چاوشی

دستفروشی کردن

محسن چاوشی پس از اینکه درس را رها کرد به دور از چشم خانواده شروع به کار کرد تا از شرایط سختی که داشت رها شود، او شروع به فروش ادویه و سوغاتی های مشهد کرد و حتی زمانی هم سیگار می فروخت.

محسن چاوشی

ازدواج با اسپاکو یوسفی

 

طاهاگشت جامع ترین سایت رزرواسیون پرواز هتل تورمحسن چاوشی در سال 1388 با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام زانکو چاوشی می باشد.

محسن چاوشی

حضور محسن چاوشی در تلویزیون

محسن چاوشی بارها در برنامه سال تحویل دعوت شد و اولین باری که پذیرفت به طور ناگهانی سر برنامه حضور نیافت و احسان علیخانی مجری برنامه به طور رسمی از عدم حضور وی عذرخواهی کرد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3no5g4