پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/19 17:46
فریبا نادری | همسر فریبا نادری | ثروت فریبا نادری
کد خبر: 11559

فریبا نادری رو با این لباسا ببینی میشناسی؟ | اون فریبا نادری ستایش رو فراموش کن!+ عکس های غیرمنتظره

فریبا نادری با انتشار تصاویری از خودش جنجال به پا کرد.

فریبا نادری از بازیگران خوش سابقه سینما و تلوزیون است . فریبا نادری  از بازیگران سینما و تلوزیون است. فریبا نادری با سریال ستایش در سال 98 حسابی درخشید . فریبا نادری یک فرزند دختر دارد. عاشقانه های  فریبا نادری  و همسرش حاشیه ساخت. فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. فریبا نادری بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد. فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگرسینما و تلویزیون در خصوص خاطره‌ی خود از پیاده روی اربعین حسینی گفت: یکبار توفیق حضور در پیاده روی اربعین و سفر به کربلا را پیدا کردم که آن هم سالها پیش بود. بعد ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم، بنابراین دیگر توفیق این سفر معنوی را  پیدا نکردم. بعدها هم برای شیوع کرونا مرز‌ها بسته شد و باید در خانه میماندیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بدون خطر به این سفر زیبا برویم.

وی افزود: از شانس خوب من، در آن سفر، یک روحانی‌همراه تیم ما  بود که بسیار شیرین و واقعی، لحظه به لحظه ظهر عاشورا و تاسوعا را برایمان روایت می‌کرد. به گونه‌ای که هر لحظه خود را در میان اهل بیت امام حسین (ع) تصور می‌کردم. در تل زینبیه که حضرت زینب سلام الله علیها می‌ایستاد و شهادت تک تک عزیزانش را روایت می‌کرد و یا هنگام قطع کردن دست حضرت عباس علیه السلام توسط دشمن؛

این بازیگر تشریح کرد: روایت این وقایع به طور کامل در آن سفر، تمامی این تصاویر را برایم زنده و در قلب و مغز من ثبت کرد. در واقع تصوری که از کودکی داشتم تغییر کرد و رسیدم به  بین الحرمین.

حاجتم را در این سفر گرفتم

بازیگر سریال «ستایش» به اتفاق خوب این سفر اشاره کرد و گفت: در این سفر حاجت گرفتم. قبل حاجت گرفتن با خودم عهد بسته بودم نذری بدهم، بنابراین در ظهر اربعین برای تمامی کسانی که در این سفر همراهم بودند قیمه درست کرده و خودم پخش کردم. حال عجیبی بود گویا کنار دست خود امام حسین علیه السلام بودم. حس خیلی خوبی داشتم.

اربعین سراسر درس است

وی در خصوص شکوه پیاده روی اربعین اظهار کرد: هرچند من مسیر کوتاهی را پیاده روی کردم، اما اربعین سراسر درس است. این اتحاد مردم در طول این چند روز، سختی مسیر، اینکه لازم نیست شکم ات با غذا سیراب باشد و با یک تکه نان هم میتوانی راه بروی و دست کسی را بگیری، اینکه مهم نیست چند سالت هست، زبانت چیست، از کدام قوم و نژاد هستی و هدف یکی است. درس‌هایی هستند که در مکتب عاشورا وجود دارند و نسل به نسل به ما رسیده اند. در این پیاده روی هم آنها را به وضوح مشاهده میکنی و با خودت زیر لب زمزمه میکنی که بله هدف اتحاد و یکپارچکی است.

دلم را در کربلا جا گذاشتم

نادری در خصوص دلتنگی حضور برای اربعین امسال عنوان کرد: به نظرمن کسانی که یکبار و شاید حتی بیشتر به پابوس امام حسین علیه السلام رفتند حسرتشان برای زیارت، بسیار بیشتر از کسانی است که تجربه‌ی زیارت کربلا را نداشتند. افرادی که به پیاده روی اربعین رفتند، مانند من چیزی به نام دل را آنجا جا گذاشتند.

این بازیگر در پایان بیان کرد: اگر یکبار دیگر به این سفر مشرف شوم، در گوش امام حسین علیه السلام می‌گویم «به من نگاه کن، خیلی بیشتر از قبل به من نگاه کن».

فریبا نادری بازیگر  ستایش سالهای گذشته با مسعود رسام ازدواج کرد متاسفانه همسرش در سال 1388 به علت بیماری سرطان جان خود را از دست داد.

فریبا نادری

فوت مسعود رسام همسر بازیگر ستایش

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های 6 سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیمفوت مسعود رسام

فوت همسر فریبا نادری مسعود رسام به راستی واقعیت تلخ برای جامعه هنری بود اما انتشار عکس های سال پیش درگذشت این کارگردان و تهیه کننده موجب ناراحتی عده کثیری از مردم شده است اما این خبر مربوط به سالها پیش بوده است که شاید خیلی از ماها در آن دوران بدلیل نبود شبکه ها اجتماعی بی خبر بودیم

فریبا نادری

فریبا نادری در مصاحبه ای در مورد مسعود رسام گفته بود :

در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند.

عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید:من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان من از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

پدر فریبا نادری مخالف سرسخت ازدواج دخترش با مسعود رسام بود و تا بعد از فوت مسعود رسام حاضر نشد تا دخترش را ببیند اما نیروی عشق در فریبا نادری و چیزهای که از مسعود رسام آموخته بود او را محکم تر و استوارتر کرده بود و حاضر بود بخاطر او خیلی چیزها را تحمل کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzev3