پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/20 05:00
همسر رونالدو | واکنش همسر رونالدو | همسر رونالدو جورجینا رودریگز
کد خبر: 11566

حمله همسر رونالدو به سرمربی پرتغال | نمی توانید بهترین بازیکن دنیا را دست کم بگیرید

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.

جورجینا رودریگز، همسر رونالدو در صفحه اجتماعی خود به حذف پرتغال از رقابت های جام جهانی قطر واکنش نشان داد. واکنش همسر رونالدو در حالی رخ داد که او پیش از این به عدم حضور رونالدو در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس انتقاد کرده بود و حالا همسر رونالدو یک بار دیگر به شکل مستقیم به سرمربی این تیم یعنی فرناندو سانتوس حمله کرده است.

استوری همسر رونالدو

همسررونالدو

جورجینا رودریگز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "امروز دوستان و مربی تو تصمیم بدی گرفتند. آن دوستانی که برای آن ها از کلمات تحسین آمیز استفاده می‌کنی. و فرد دیگری که وقتی وارد بازی شد دیدید که چگونه همه چیز تغییر کرد. البته خیلی دیر بود. نمی توانید بهترین بازیکن دنیا را دست کم بگیرید. نمی توانیم بهترین سلاح را در اختیار کسی قرار دهیم که لیاقتش را ندارد.  زندگی به ما درس می دهد. امروز ما نباختیم بلکه یاد گرفتیم. کریستیانو ما تو را تحسین می کنیم." 

همسر کریستیانو رونالدو از افتتاحیه جام جهانی در قطر حضور داشته و به حمایت از تیم ملی پرتغال پرداخت. همانطور که گفته شد او بعد از اعلام ترکیب پرتغال مقابل سوئیس نیز نتوانست سکوت کند و اینگونه به عدم حضور رونالدو در بین 11 بازیکن ابتدایی واکنش نشان داده بود: "حیف شد که 90 دقیقه نتوانستم از بهترین بازیکن جهان لذت ببرم."

اعتراض همسر رونالدو به نیمکت نشینی رونالدو

همسر رونالدو

جورجینا رودریگز در پیامی خطاب به همسرش رونالدو گفت: این پیروزی را به پرتغال تبریک می‌گویم. در حالی ۱۱ بازیکن در میدان سرود ملی را می خوانند همه دوربین ها تو را نشان می داد. تاسف آور است که نتوانستیم ۹۰ دقیقه از حضور تو در میدان لذت ببریم.

او ادامه داد: در طول جریان بازی هواداران نام تو را فریاد زدند و خواستار حضورت در میدان شدند. امیدوارم که  تو و دوست عزیزت فرناندو همچنان دست در دست هم باشید و بار دیگر شادی را برای ما به ارمغان آورید.

کریستیانو رونالدو

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال شاید دلش نمی‌خواست CR7 را نیمکت‌نشین کند، اما فشار افکار عمومی و کارشناسان او را مجبور به این کار کرد.آقای سرمربی در طول بازی مقابل سوئیس که به برتری ۶ بر یک پرتغال انجامید و در زمان نیمکت‌نشینی کریس، مرتب حواسش به او بود!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rna64