پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/20 19:14
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 11597

فیفا به کریستیانو رونالدو تعظیم کرد | کریستیانو رونالدو اشک میلیون ها انسان را در آورد

فیفا پس از حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اشک‌های کریستیانو رونالدو به هنگام ترک زمین، ویدیویی را برای او به اشتراک گذاشت.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در پایتخت مادیرا، به دنیا آمد . کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو  است. کریستیانو رونالدو در خانواده‌ای فقیر و مسیحی کاتولیک بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود. در سال ۲۰۰۳ بارسلونا قصد به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را داشت. اما سرانجام به منچستر یونایتد پیوست و الکس فرگوسن او را به یک اسطورهٔ بازیکن فوتبال تبدیل‌کرد.

کریستیانو رونالدو

فیفا به کریستیانو رونالدو تعظیم کرد

فیفا پس از حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و اشک‌های کریستیانو رونالدو به هنگام ترک زمین، ویدیویی را برای او به اشتراک گذاشت.

فیفا در این ویدیو به CR۷ ادای احترام و برخی از بهترین لحظات او در جام جهانی را به نمایش گذاشت.

کریستیانو رونالدو

فیفا نوشت: یک اسطوره. یک افسانه. یک ماشین گلزنی. از تو متشکریم کریستیانو.

تیم ملی پرتغال روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی برابر مراکش شکست خورد تا رونالدو خداحافظی تلخی با جام بیست و دوم داشته باشد. 

سانتوس: من و رونالدو بزرگترین عزاداران شکستیم

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود حرف‌های نامزد کریستیانو، از اینکه او را در پرتغال اولیه پرتغال در بازی دیروز قرار نداده پشیمان نیست.سانتوس: من و رونالدو بزرگترین عزاداران شکستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال روز گذشته در شرایطی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر، به مصاف مراکش رفت که کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی تیم خود حضور نداشت. ستاره تیم ملی پرتغال در دقیقه 51 مسابقه و در حالی که یک گل از پرتغال پیش افتاده بود وارد زمین شد اما تلاش‌های او هم نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت، شاگردان ولید رکراکی راهی نیمه نهایی رقابت‌ها بشوند.

فرناندو سانتوس پس از پایان این دیدار، درباره نیمکت‌نشینی رونالدو در این بازی گفت که پیروزی 6-1 در مسابقه قبلی، برای متقاعد کردن او برای حفظ همان ترکیب کافی بود.

سرمربی پرتغال که با سوالات مکرر خبرنگاران احاطه شده بود، عنوان کرد: من پشیمان نیستم. فکر می‌کنم این تیمی بود که مقابل سوییس بسیار خوب بازی کرد. کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است و زمانی وارد زمین شد که ما فکر می‌کردیم لازم است؛ بنابراین پشیمان نیستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36n6j2