چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/21 15:22
کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو
کد خبر: 11618

خداحافظی دردناک کریستیانو رونالدو از دنیای فوتبال! | واکنش شوک برانگیز رونالدو

کریستیانو رونالدو به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند ولی فدراسیون فوتبال پرتغال پس از ناکامی تیم ملی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که رونالدو حق ندارد از تیم ملی خداحافظی کند.

کریستیانو رونالدو چهارمین و کوچک‌ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس ویویروس دا آویرو (آشپز) و خوزه دینیس آویرو  است. کریستیانو رونالدو در خانواده‌ای فقیر و مسیحی کاتولیک بزرگ شد و اتاقش با تمام خواهر و برادرهایش مشترک بود. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو در ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ در پایتخت مادیرا، به دنیا آمد . کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده است و به زودی با او ازدواج می کند.

کریستیانو رونالدو

خداحافظی دردناک کریستیانو رونالدو از دنیای فوتبال!

اکیپ ادعا کرده بود که کریستیانو به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند ولی فدراسیون فوتبال پرتغال پس از ناکامی تیم ملی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که رونالدو حق ندارد از تیم ملی خداحافظی کند. با همه این‌ها، به‌نظر می‌رسد این جام آخرین جام‌جهانی ستاره پرتغالی بود، هر چند نامزد رونالدو گفته ۴۱سالگی زمان بهتری برای خداحافظی از فوتبال است و همه می‌دانیم رونالدو ۴سال بعد ۴۱ساله خواهد بود و این یعنی ممکن است برنامه‌ای برای جام‌جهانی آینده در آمریکای شمالی داشته باشد.

وقتی رونالدو در بازی با سوئیس روی نیمکت نشست خیلی‌ها به شجاعت سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال آفرین گفتند اما بازی با مراکش که سخت گل می‌خورد و اصلا نمی‌خورد، فرق داشت و نمی‌شد به همان فرمول برای پیروزی بر این تیم عمل کرد.

امثال لوییس فیگو از سرمربی تیم ملی انتقاد شدید کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد قطر پایان دوران سانتوس در سلسائوی اروپا باشد. فیگو گفته: «شما نمی‌توانید جام‌جهانی را با رونالدو که روی نیمکت است، برنده شوید. خوب است که مقابل سوئیس پیروز شدید، نتیجه عالی بود اما می‌توانید هر بازی این کار را انجام دهید؟ نه. کنار گذاشتن رونالدو یک اشتباه بود. این باخت بر عهده مربیان تیم‌ است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rn8b4