یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 10:24
امیر تتلو | امیرتتلو خواننده زیرزمینی | امیرتتلو در کودکی
کد خبر: 11635

امیر تتلو در کودکی این شکلی بوده باورتون میشه؟ | عکس بچگی امیر تتلو

امیر تتلو خواننده پرحاشیه زیرزمینی عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرده که شبیه به تتلو الان نیست.

امیرتتلو خواننده پرحاشیه و زیرزمینی ایرانی است.امیرتتلو  به آهنگ های بیشرمانمه که در آن فحاشی  می کند معروف است .امیر تتلو طرفداران نوجوان زیادی دارد از همین رو به دلیل آهنگ با متن های بیشرمانه مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفته است.امیر تتلو به دلیل حواشی که در ایران داشت به کشور ترکیه فرار کرد.اوبعد از آن آهنگ های ضد کشور خودش بود خواند و به کشور ایران و ملت ایران در آهنگ هایش توهین کرد.او حتی در کنسرت های خود به طرفدارانش فحاشی می کند.

اما به تازگی امیر تتلو تصویری از کودکی خود منتشر کرده که شباهتی به الان خود ندارد.او حالابا تتو هایی که بر کل بدن خود زده بیشتر شبیه به شیطان پرست ها و دفتر نقاشی شده است.او الگوی خوبی برای جوان ها نیست.او منتقدان بسیاری دارد.

امیرتتلو

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzwa3