پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/22 17:25
عموپورنگ | ازدواج عموپورنگ | وداع تلخ عموپورنگ
کد خبر: 11650

فیلم جگرسوز عموپورنگ از مادرش | داریوش فرضیایی:الهی قربون اون دستات برم+ فیلم

فیلم جگرسوز عموپورنگ از مادرش غوغا کرد.

داریوش فرضیایی مشهور به عمو پورنگ متولد 1352 است.  داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که داریوش فرضیایی بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. نخستین حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در تلویزیون به سال ۱۳۷۶ و حضور در برنامه "ما و شما" باز می‌گردد که این برنامه به پخش انیمیشن‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت.

فیلم جگرسوز عموپورنگ از مادرش غوغا کرد.

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

داریوش فرضیایی مجری محبوب برنامه های کودک که در بین بچه ها با نام عموپورنگ شناخته شده و به محبوبیت رسیده است، در برنامه خندوانه حضور یافت و از مشکلات اجرا برای کودکان و دقت در انتخاب هر کلمه صحبت هایی را مطرح ساخت و خاطره بامزه ای از پاره شدن شلوارش در حین اجرا برای رامبد جوان مجری این برنامه تعریف کرد .

عمو پورنگ در سال ۱۳۹۵ در مجموعه محله گل و بلبل در سه فصل ایفای نقش کرد و این مجموعه تلویزیونی روی آنتن شبکه دو رفت. چند ماه بعد عمو پورنگ با برنامه عیدانه عمو پورنگ به تلویزیون بازگشت و در مورد کرونا و… با بچه‌ها گفتگو کرد. ماه رمضان عمو پورنگ با برنامه بچه محل دوباره به تلویزیون بازگشت و این مجموعه تلویزیونی در سه فصل روی آنتن شبکه دو رفت و به کار خود پایان داد.[۴]سپس در فروردین ۱۴۰۰ عمو پورنگ با برنامه کلبه عمو پورنگ دوباره به تلویزیون بازگشت و این مجموعه تلویزیونی روی آنتن شبکه دو رفت و در ۳۰ آذر ۱۴۰۰ به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27oz64