پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 06:59
ریحانه پارسا | حواشی ریحانه پارسا | ریحانه پارسا بازیگر
کد خبر: 11659

ریحانه پارسا در راه رسیدن به فیلم های مستهجن ؟

حر ف های عجیب ریحانه پارسا در برنامه کلاب هوس که جنجال جدید به راه انداحت.

ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه تلویزیون و سینما است.ریحانه پارسا از ایران به کشور ترکیه فرار کرده است. ریحانه پارسا در ایران با مهدی کوشکی ازدواج کرده بود که به گفته خودش با این کار می خواست که در سینما از تعرض جنسی در پشت صحنه و پیشنهاد های جنسی در امان بماند.اما این ادعای ریحانه پارسا با حاشیه های اخیر او در تریکه و کشف حجاب و تصاویر مستهجن که در فضای مجازی از خود منتشر میکند مغایرت دارد و کاملا این گفته او را رد می کند.

ریحانه پارسا مدتی پیش در اتاقی در اپلیکیشن کلاب هوس در پاسخ احسان رستگار مبنی بر این که قصدش از انتشار عکس های اخیرش چیست و چه پیامی را به دنبال دارد؟ گفت:«می خواهم پـورن استار شوم؛جدی! این عکس ها آغاز آن مسیر است»

البته یک روز بعد از این حاشیه ریحانه تغیر موضع داد و اعلام کرد از صحبت های او برداشت اشتباه شده و او هیچ قصدی برای پ_ورن استار شدن ندارد.

البته این نکته هم قابل ذکر است که ممکنه این ادعای او برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر باشد ولی آنچه در روزهای گذشته رخ داده نشان از یک تغییر بزرگ در زندگی او است.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که هر روز برای دیده شدن دست به اقدام جدیدی می زند حاضر شد تمام موهای خود را بزند و خودش را شبیه پسرها درست کند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که اخیراً با انتشار خبر نامزدی ایرانی اش با میلاد خدایی سر و صدا به پا کرده بود، حالا با انتشار یک جمله توهین آمیز و تتوی جدیدش جنجال آفرین شده است.او  به مخالفان اش تاخته و گفته است که هر کسی که با مخالفت می کند، خر او است.

منبع : سایت فانیگما


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kzma3