پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 17:54
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ماه 1401
کد خبر: 11990

اخبار تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ماه | مدارس یکشنبه 4 دی ماه تعطیل می‌شوند؟

تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ۱۴۰۱ یا اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 4 دی تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس  یکشنبه 4 دی ماه و اخبار مربوط به این سوال که یکشنبه 4 دی ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها یکشنبه 4 دی ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ماه  را منتشر خواهیم کرد...

اطلاعیه تکمیلی تعطیلی مدارس یکشنبه 4 دی ماه

مدارس تهران یکشنبه 4 دی تعطیل شد.

 آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یک شنبه 4 آذرماه غیر حضوری خواهد بود.

شایان ذکر است، امتحانات این مدارس، بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد در صورت استفاده از مجوز تعطیلی ایام امتحانات مجددا با کمیسیون منطقه هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

همچنین طبق اعلام، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستانهای دماوند و رودهن در نوبت صبح روز 4 دی 1401 به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rnlm4