یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/25 14:55
شبنم قلی خانی
کد خبر: 11735

شبنم قلی خانی در لباس عروس اینستاگرام را منفجر کرد | صدای هلهله از این عکس شبنم قلی خانی به گوش می رسد!

تصاویری زیبا از شبنم قلی خانی را در لباس عروس ببینید.

شبنم قلی خانی  زاده  ۱۹ آبان ۱۳۵۶است. شبنم قلی خانی در تهران متولد شده است. شبنم قلی خانی  بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند. بدون تعارف باید گفت  شبنم قلی خانی  یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی  که با مجموعه مریم مقدس در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد. شبنم قلی خانی در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

شبنم قلی خانی در لباس عروس اینستاگرام را  منفجر کرد 

شبنم قلی خانی

تصاویری زیبا از شبنم قلی خانی را در لباس عروس ببینید.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

 شبنم قلی خانی سکانسی از فیلم پریناز را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

شبنم قلی خانی  بازیگر فیلم پریناز سکانسی از این فیلم را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: " آزار جنسی  محدودهٔ وسیعی از رفتارها، از مزاحمت‌های خیابانی تا سوء استفاده  جنسی  و تجاوز  جنسی  را دربر می‌گیرد.  آزار جنسی  عملی است با ماهیت جنسی که در آن فرد یا افرادی با تعرض به شخصیت یک فرد، از طریق، ارعاب، بهره‌گیری ناخواسته یا اجبار خواستار دریافت التفات  جنسی  یا تحقیر  جنسیتی  با توسل به آزار کلامی می‌شوند.در قوانین قضایی اکثریت مطلق کشورهای جهان، آزار جنسی عملی «غیرقانونی» و «مجرمانه» شناخته می‌شود.در مقابل #آزار_ جنسی  سکوت نکنید"

قسمتی از زندگی شخصی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگر محبوب کشور فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد، استاد دانشگاه است

همسر شبنم قلی خانی

 شبنم قلی خانی در سال 1386 ازدواج کرده  است.

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید:سنتی و البته رسمی برگزار گردید و خداروشکر همه ی چیز خوب پیش رفت.

شبنم قلی خانی

فرزند

این زوج در سال 1394 صاحب یک دختر بنام شانا شدند.

شبنم قلی خانی

کارگردانی:

شبنم نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته است. در سال 2114، او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشندهٔ خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم های کوتاه او می توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم کوتاه 11 دقیقه ای مربوط به یک زندگی و مرگ ساده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kz7d3