پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/28 10:30
تست | تست بینایی | تست بینایی زرافه
کد خبر: 11807

تست بینایی در 10 ثانیه زرافه را پیدا کنید | بینایی خود را به چالش بکشید

فقط 1 نفر از هر 10 نفر می توانند این تست را به خوبی انجام دهند آیا شما هم می توانید؟

در تست بینایی زرافه پنهان چالش این است که در تست بینایی زرافه، زرافه پنهان شده در تصویر را در طول ۱۰ ثانیه یا کمتر پیدا کنید. اما ادعا شده است کهاز هر 10 نفر 1 نفر میتواند تست بینایی زرافه را به خوبی انجام دهد  شما چطور، آیا می توانید در تست بینایی زرافه را پیدا کنید؟

تست زرافه

تست بینایی زرافه پنهان: شما فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا زرافه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. آیا می توانید؟ با پیدا کردن زرافه پنهان شده در تصویر خود را بیازمایید و سرگرم شوید.

توهم نوری در تست زرافه 

تست زرافه

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید زرافه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم!

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید چون ما به شما کمک خواهیم کرد.

جواب تست زرافه 

جواب تست زرافه

انصافا تشخیص زرافه در این پس زمینه کاری دشوار است. اما اشخاص با بینایی عالی می توانند زرافه را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنند.

امیدواریم از تست بینایی زرافه پنهان لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید زرافه را در طول ۱۰ ثانیه یا کمتر پیدا کنید؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d5dp2