سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/02 11:56
رضا صادقی | دختران رضا صادقی | همسر رضا صادقی
کد خبر: 11942

غم از اینستاگرام رضا صادقی لبریز شد | رضا صادقی غصه هایش را علنی کرد+عکس

رضا صادقی با انتشاری پستی در اینستاگرامش غصه هایش را علنی کرد.

رضا صادقی یکی از خواننده های مطرح و سرشناس کشورمان است رضا صادقی در ۲۵ مرداد ماه ۱۳۵۸ در شهر بندرعباس به دنیا آمده است رضاصادقی لیسانس موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد دارد رضا صادقی در کنار خوانندگی آهنگسازی و ترانه سرایی هم می کند.این خواننده مطرح در پیج اینستاگرام خود استوری منتشر کرده که گفته است دلم می خواهد زندگیم را بصورت یک جعبه بسته بندی  و اهدا کنم در ادامه استوری رضا صادقی را ببینید...

رضا صادقی با انتشاری پستی در اینستاگرامش غصه هایش را علنی کرد.

رضا صادقی

رضا صادقی

سال 1384 رضا صادقی اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «پیرهن مشکی» و در سال ۱۳۸۶ آلبوم« وایسا دنیا» را عرضه کرد و توانست عنوان بهترین آهنگساز و خواننده را به خود اختصاص دهد.

رضا صادقی در بخش اجرای زنده توانایی فوق العاده ای دارد و در دوره فعالیت اش، بیشترین تعداد کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و جهان برگزار کرده است. وی جزو انگشت شمار خواننده های ایرانی است که قبل از انتشار آلبوم رسمی اجرای زنده داشته است.

در سال ها اخیر امید حاجیلی، علی ثابت، بهنام ابطحی، و پویا نیک پور از رهبران ارکستر رضا صادقی بوده اند. هم اکنون رضا صادقی و بهنام ابطحی پس از مدتی قطع همکاری، دوباره همکاری خود را آغاز کرده اند و ابطحی، هم اکنون رهبر ارکستر رضا صادقی با نام ارکستر مشکی پوشان است. که نوازندگان بزرگی چون حسین شریفی، پیام طونی، مسعود همایونی، فاضل پیش در آن حضور دارند.

رضاصادقی

وی در سال کنسرت های بسیاری را اجرا می کند که با استقبال فوق العاده ای همراه است. رضاصادقی طی دوسانس کنسرت در سالن تالار وزارت کشور 6 شهریور 1394 آلبوم فقط گوش کن را برای نخستین بار در بزرگترین سالن کشور روی صحنه برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rnkm4