پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/03 09:30
سریال راه در رو | سریال راه در رو آی فیلم | سریال راه در رو زمان پخش
کد خبر: 11972

زمان پخش سریال راه در رو از شبکه آی فیلم | ساعت پخش سریال راه در رو در آی فیلم

زمان پخش سریال راه در رو از شبکه آی فیلم معرفی و بررسی سریال راه در رو در ستاره پارسی بخوانید.

کاربران نیز در 3 لیست از سریال راه در رو یاد کرده‌اند. همچنین در بخش بررسی سریال راه در رو 9 نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از راه در رو پرداخته‌اند.تاکنون در صفحه اختصاصی سریال راه در رو در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر سریال راه در رو 31 عدد، گردآوری و درج شده است.

همچنین تاکنون در بخش‌های ویدئو و تیزر سریال راه در رو، حواشی سریال راه در رو، دیالوگ برتر سریال راه در رو، سوتی سریال راه در رو و نقد سریال راه در رو هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

خلاصه داستان سریال تلویزیونی راه در رو

سریال راه در رو

مجموعه‌ای طنز که اتفاقات مختلف زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد : موتور مسعود را می‌دزدند و او که بدهکار مردم بوده و همسرش نیز پا به ماه است مجبور به دزدیدن یک اتومبیل می‌شود که از قضا صاحبان آن یعنی دو برادر به نامهای ناصر و پیام قرار است پدر مصدومشان را با آن به بیمارستان برسانند. در پی این ماجرا پدر ناصر و پیام می‌میرد و مسعود دستگیر شده و به زندان می‌افتد. خانواده مسعود در تلاشند که از خانواده متوفی رضایت بگیرند و در این میان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. در نهایت با ازدواج خواهر مسعود و عموی ناصر و پیام این دو خانواده فامیل می‌شوند، فرزند مسعود به دنیا می‌آید و مسعود آزاد می‌شود.

کارگردان:  سعید آقاخانی

بازیگران:  مرجانه گلچین، امیر غفارمنش، سعید آقاخانی

معرفی و بررسی سریال راه در رو:

سریال تلویزیونی راه در رو به‌کارگردانی سعید آقاخانی در 11 سال پیش یعنی سال 1390 در گونه کمدی تولید شده است. راه در رو توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 7.1 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم راه در رو را اثری باکیفیت و باارزش ارزیابی می‌کنند. ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان راه در رو این سریال را، به‌عنوان محصول شبکه 3. گروه فیلم و سریال و کشور ایران تهیه کرده‌اند. راه در رو در تاریخ 1401/09/27 پخش خود را آغاز کرد.

بازیگران سریال راه در رو

سریال راه در رو

بازیگران سریال راه در رو چه کسانی هستند؟ در راه در رو بازیگرانی چون مرجانه گلچین، امیر غفارمنش، سعید آقاخانی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، غلامرضا نیکخواه و حمید لیقوانی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال راه در رو حدود 16 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان راه در رو را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال راه در رو باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا سعید آقاخانی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری راه در رو توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران سریال راه در رو می‌توان به محمد‌باقر صحرارودی، جلیل فرجاد، محسن کیایی، روشنک عجمیان، مینا‌ کریمی‌جبلی، احمد پورمخبر، مه‌لقا باقری و حلیمه سعیدی اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران راه در رو براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 55 سال است که نشان می‌دهد بازیگران راه در رو عمدتا از میانسالان هستند.

داستان سریال راه در رو

سریال راه در رو

از محتوا و داستان سریال راه در رو چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه راه در رو توسط مصطفی کیایی نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان راه در رو منتشر شده است، می‌خوانیم: «مجموعه‌ای طنز که اتفاقات مختلف زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد : موتور مسعود را می‌دزدند و او که بدهکار مردم بوده و همسرش نیز پا به ماه است مجبور به دزدیدن یک اتومبیل می‌شود که از قضا صاحبان آن یعنی دو برادر به نامهای ناصر و پیام قرار است پدر مصدومشان را با آن به بیمارستان برسانند. در پی این ماجرا پدر ناصر و پیام می‌میرد و مسعود دستگیر شده و به زندان می‌افتد. خانواده مسعود در تلاشند که از خانواده متوفی رضایت بگیرند و در این میان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. در نهایت با ازدواج خواهر مسعود و عموی ناصر و پیام این دو خانواده فامیل می‌شوند، فرزند مسعود به دنیا می‌آید و مسعود آزاد می‌شود.»

سریال راه در رو از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط سریال راه در رو عبارت است از: سریال خوش‌نشین‌ها، سریال نقطه سر خط، سریال روزهای بد به در، سریال خروس و سریال دزد و پلیس.

سریال راه در رو و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

سریال راه در رو

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران سریال راه در رو نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها سریال راه در رو به طور متوسط فعالیت 18ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم سریال راه در رو بهترین اثر حمید لیقوانی و یکی از 4 اثر شاخص حلیمه سعیدی در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

سریال راه در رو براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص مصطفی کیایی در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

1 تن از بازیگران راه در رو، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در راه در رو 1 سریال اولی بوده است: مینا‌ کریمی‌جبلی.

همچنین سعید آقاخانی کارگردان راه در رو اولین همکاری خود با بازیگرانی چون محمد‌باقر صحرارودی، جلیل فرجاد، محسن کیایی، روشنک عجمیان، احمد پورمخبر و مه‌لقا باقری را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران راه در رو نیز 83 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از 16 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 83 همکاری برای اولین‌مرتبه در راه در رو رخ داده است. مانند: مرجانه گلچین و سعید آقاخانی، امیر غفارمنش و غلامرضا نیکخواه، مهران غفوریان و محمد‌باقر صحرارودی، یوسف تیموری و حمید لیقوانی، جلیل فرجاد و محسن کیایی.

عوامل تولید و بازیگران راه در رو در اینستاگرام نیز فعال هستند و مجموع میزان فالوئرهای اینستاگرام 13 نفر از این هنرمندان به بیش از 4،978،244 نفر می‌رسد.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان سریال راه در رو فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران سریال راه در رو، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان محمد‌باقر صحرارودی.

ارزیابی و تحلیل سریال راه در رو

مخاطبان بعد از تماشای سریال راه در رو به ارزیابی اثر در منظوم پرداخته‌اند و نتایج مهمی درباره شاخص‌های هنری، فنی و محتوایی اثر بدست آمده است. براساس نظرسنجی و دیدگاه مردم:

سریال راه در رو نسبتا ارزش تماشا دارد چراکه 73% مخاطبان معقدند سریال راه در رو ارزش یک بار دیدن را دارد.

سریال راه در رو نسبتا خوش‌ساخت هست زیرا 58% مخاطبان عقیده دارند سریال راه در رو از لحاظ فنی باکیفیت ساخته شده است.

سریال راه در رو نسبتا عملکرد بازیگریِ خوبی دارد چراکه 55% مخاطبان عقیده دارند تیم بازیگری سریال راه در رو نقش‌ها را خوب بازی کردند.

سریال راه در رو نسبتا خلاقانه نیست زیرا تنها 38% مخاطبان عقیده دارند داستان و ساختار سریال راه در رو غیرتکراری و جدید است.

سریال راه در رو نسبتا محتوای مناسبی ندارد زیرا تنها 38% مخاطبان عقیده دارند حرف و پیام سریال راه در رو مفید و ارزشمند هست.

سریال راه در رو نسبتا موضوع ملموسی دارد چراکه 58% مخاطبان عقیده دارند مسائل مطرح شده در سریال راه در رو جزو دغدغه‌های آنها هست.

سریال راه در رو نسبتا مناسب خانواده هست چراکه 70% مخاطبان عقیده دارند فضای سریال راه در رو با فرهنگ خانواده‌شان سازگار است.

سریال راه در رو نسبتا مناسب کودکان هست چراکه 68% مخاطبان عقیده دارند فضای سریال راه در رو مناسب کودکان است.

عوامل سریال راه در رو

اگر از تصویربرداری سریال راه در رو خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن فرشاد گل‌سفیدی بوده است. نظرتان درباره ضرباهنگ و تدوین سریال راه در رو چیست؟ تدوین راه در رو را محمدحسین غضنفری انجام داده است. اگر صدای راه در رو به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار سریال راه در رو یعنی سیامک نیازی و مرتضی اصلان‌زاده آشنا می‌کنیم. قاسم ترکاشوند طراحی صحنه سریال راه در رو را انجام نموده و قاسم ترکاشوند طراحی لباس سریال راه در رو را انجام داده است. زهره سیه‌پوش چهره‌پردازی یا طراحی گریم سریال راه در رو را برعهده داشت. موسیقی متن سریال راه در رو اثر بهنام صبوحی است و خواننده سریال راه در رو نیز گروه رستاک هست.

از دیگر عوامل اثر می‌توان به امیر رضا وهابی دستیار اول کارگردان سریال راه در رو، پویا پیوندی و سمیرا عالی منش مسئول هنروران سریال راه در رو، سامان دلشاد مدیر صحنه سریال راه در رو، فرحناز خسروآبادی منشی صحنه سریال راه در رو و اشاره کرد. در مجموع بیش از 62 نفر در تولید سریال راه در رو نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45mlm3