پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/08 08:49
رونالدو | کریستیانو رونالدو | پسر کریستیانو رونالدو
کد خبر: 12132

جایگزینی پسر رونالدو در رئال مادرید | بازیکن شماره 7 آینده ی رئال مادرید

کریستیانو جونیور رونالدو پسر رونالدو جایگزین پدرش در رئال مادرید می شود.

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی و فوق ستاره فوتبال در تیم رئال پسرش را جایگزین خود کرده است پسر رونالد 14 سال دارد .پسر رونالدو در رئال مادرید در رده نو جوانان بازی می کند.اینطور که پیداس پسر رونالدو شباهت زیادی به پدرش در بازی فوتبال دارد و مانند پدرش گل زن ماهری است.کریستیانو جونیور رونالدو نشان داده است می تواند گلزن بزرگی در آینده شود.

پسر رونالدو

پسر کریستیانو رونالدو با آمار خیره کننده‌ای که در آکادمی رئال مادرید داشته است نشان داده که بهترین جایگزین برای او است.

 به نقل از Onsider، کریستیانو جونیور رونالدو پسر بزرگ رونالدو است که نشان می‌دهد، می‌تواند به گلزنی بزرگ تبدیل شود و پا جای پای پدرش بگذارد.

جونیور رونالدو در ۲۰ بازی که برای تیم آکادمی رئال مادرید به میدان رفته است موفق به زدن ۵۰ گل شده است و این نشان می‌دهد که او هم شم بالایی برای گلزنی دارد و می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور برای تیم رئال به میدان رود.

پسر رونادو

پسر رونالدو که ۱۴ سال سن دارد روز گذشته به رئال مادرید برگشت و قرارداد ۴ ساله امضا کرده است این در حالی است که تکلیف پدر او هنوز مشخص نشده است.

باوجود آنکه رسانه‌های عربی از توافق نهایی رونالدو با النصر عربستان خبر می‌دهند اما فعلا خود این بازیکن چنین چیزی را تایید نکرده است و حتی احتمال بازگشت او به رئال هم وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3elkv4