جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/12 13:04
مهدی طارمی
کد خبر: 12290

افشاگری جنجالی مهدی طارمی از جام جهانی | مهدی طارمی به سیم آخر زد

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو به‌ عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ لیگ این کشور انتخاب شد، از رؤیای ناتمام در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سخن گفت.

مهدی طارمی در سال 1371 متولد شد. مهدی طارمی بازیکن ملی پوش ایران است که در جام جهانی قطر دو گل زیبا به ثمر رساند. مهدی طارمی با حاشیه های زیادی ککه امسال با آن روبرو بود ازدواج کرد و متاهل شد. مهدی طارمی و سحر قریشی چند سال گذشته با ایجاد حواشی زیادی در فضای مجازی توجه همگگان را به خودشان جلب کردند. مهدی طارمی نخستین ایرانی است که در جام جهانی بیش از یک گل به ثمر رسانده است. او در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با شکست ۶-۲ تیم ملی همراه بود، زننده هر دو گل ایران بود.

طارمی به اوژوگو گفت: خوشبختانه سال ۲۰۲۲، سالی پر از لحظات عالی بود. من توانستم در جام جهانی شرکت کنم، با پورتو در ورزشگاه دالوز، استادیوم خانگی بنفیکا که رقیب ما است، قهرمان شدم... من و سایر اعضای تیم روزهای خوبی داشتیم، سه جام را کسب کردیم، که امیدوارم همیشه همینگونه باشد. یک اتفاق چشمگیر. 

او درباره جام جهانی و گلزنی در این رقابت ها گفت: چنین رقابت هایی به بالاترین سطح کیفی خود می‌رسد. بهترین لحظه ای که یک فوتبالیست می‌تواند آرزویش را داشته باشد، حضور در جام جهانی. اگر گل بزند، که خیلی بهتر است. همه در حال تماشای کارهایی هستند که شما در آنجا انجام می‌دهید و برای من باورنکردنی بود. من تمام تلاشم را کردم، زیرا می‌خواستیم برای خودمان و مردممان تاریخ سازی کنیم. ما از حمایت هایی که دریافت کردیم، تحت تأثیر قرار گرفتیم.

ایران در حالی که پس از پیروزی بر ولز می‌توانست از گروه خود صعود کند، اما پس از کشست یک بر صفر از آمریکا، در مرحله گروهی حذف شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r9gb2