پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 10:52
کریستیانو رونالدو | رونالدو | کریستیانو رونالدو در النصر
کد خبر: 12359

کریستیانو رونالدو عربی صحبت می کند ! + فیلم

کریستیانورونالدو در شب معارفه او در ورزشگاه اختصاصی النصر به زبان عربی صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو با امضای قرار داد رسما به تیم النصر عربستان پیوست.شایعات حضور کریستیانو رونالدو در تیم النصر عربستان حدود دوماه ادامه داشت و جالب اینجا بود که کریستیانو رونالدو این شایعات را رد نمی کرد و سکوت کرده بود او در این هفته که گذشت بطور رسمی قرار دادی با تیم النصر امضا کرد و به این تیم پیوست. کریستیانو رونالدو طی مراسم باشکوهی در ورزشگاه اختصاصی النصر مورد تشویق و حمایت تماشگران عربستانی قرار گرفت.

بعد از مسی، نوبت به فوق‌ستاره پرتغالی رسیدکریس رونالدو به زبان عربی مسلط شد!یکی از نکات جالب توجه در مراسم معارفه رونالدو، صحبت او با هواداران به زبان عربی بود.کریس رونالدو به زبان عربی مسلط شد!

در کمتر از یک ماه پس از فینال جام جهانی و بالا بردن جام قهرمانی توسط لیونل با لباس سنتی عربی، که هدیه‌ای از سوی امیر قطر بود، حالا اتفاق جالبی توسط دیگر فوق‌ستاره دنیای فوتبال رخ داده است.

ساعاتی پیش، مراسم باشکوه معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه مرسول پارک به پایان رسید و او رسما کارش را با النصری‌ها آغاز کرد.

اما در اواخر مراسم، اتفاقی جالب توجه باعث انفجار ورزشگاه و تشویق شدید هواداران‌ روی سکو شد. درحالیکه کریستیانو جونیور، پسر رونالدو، در گوش پدرش حرفی زد و باعث خنده‌ی او شد، رونالدو به هواداران گفت می‌خواهم آخرین صحبتم‌ با شما این باشد. سپس مجری به رونالدو جمله‌ی «أنا عالمی» را گفت و کریستیانو آن‌ را پشت میکروفون بلند اعلام کرد.

در ادامه مجری بار دیگر از رونالدو خواست این جمله را بیان کند که او با صدای بلند گفت: «أنا عالمی» و سپس هواداران با شنیدن عربی صحبت کردن ستاره جدید تیمشان سر از پا نشناختند و به تشویق شدید او پرداختند.

«أنا عالمی» به فارسی یعنی من جهانی هستم. اما در عربستان شعار تیم النصر «العالمی» است و رونالدو با این شعار، بلند می‌گفت حالا من عضوی از النصر هستم.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر، پس از اتمام مراسم، اولین تمرین خود را زیر نظر رودی گارسیا انجام داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3krkd4