سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/15 08:45
علیرضاواحدی نیکبخت | علیرضا نیکبخت بازیکن سابق | علیرضانیکبخت جدید
کد خبر: 12391

تیپ غیرعادی علیرضا واحدی نیکبخت | رخت و لباس عجیب واحدی نیکبخت جنجال برانگیز شد!+عکس

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق فوتبال با تیپ عجیب در فضای مجازی دیده شد در ادامه تصویر منتشر شده از این بازیکن را میبینید.

علیرضاواحدی نیکبخت بازیکن سابق فوتبال است.علیرضاواحدی نیکبخت یکی از بازیکنانی  که هم در باشگاه استقلال و هم در تیم پرسپولیس توپ زده است.علیرضاواحدی نیکبخت در دوران بازی یکی از بازیکنان پر حاشیه لیگ برتر بود که این حواشی باعث شد او از فوتبال کنار گذاشته شود او در اواخر دوران بازیگری در تیم استقلال بازی کرد.علیرضاواحدی نیکبخت با ظاهر جدید خود توجه ها را دوباره به خود جلب کرد در ادامه تصویر این بازیکن پیشین را ببینید.

علیرضاواحدی نیکبخت

این فوتبالیست بعد از چند سال بازی در تیم آبی پوشان در سال۸۶-۸۵ بعد از ۶ سال توپ زدن در تیم استقلال تهران به باشگاه پرسپولیس پیوست.

واحدی نیکبخت پس از جدایی از پرسپولیس در تیم‌های استیل‌آذین،صبا،پیکان تهران، گهر زاگرس و داماش گیلان در سال ۹۱ نیز بازی کرده است.

بازیکن سابق فوتبال که قبلا در تیم های استقلال و پرسپولیس عضو بود بعد چند سال دوری دوباره به جمع آبی پوشان تهرانی برگشت.

علیرضاواحدی نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست و مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است.مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است.او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید.

او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

به مطالعه علاقه ای ندارد و عاشق سینما و بازیگری است با مصطفی راد، جواد رضویان، مهران غفوریان و مجید صالحی رابطه دوستانه و نزدیکی و رفت و آمد دارد.

عاشق عروسک ها و اسباب بازیهای دوران کودکی است و غذای مورد علاقه او قرمه سبزی و موز نیز دوست دارد.

اهل قدم زدن بوده و عاشق موسیقی گوش کردن است.

واحدی در یک از زندگی به قول خودش اعمال و اشتباهات زیادی کرده و در یک مهمانی نامتعارف دیده شد که از چشم رسانه ها و روزنامه ها دور نماند و جنجال و حاشیه بدی را برایش رقم زد.

علیرضاواحدی نیکبخت

او با تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های لوکس و میلیاردی و خانه لوکس مجلل دارد و علاقه خاصی به خودرو با برند مازراتی دارد.

علیرضاواحدی نیکبخت

علیرضا نبکبخت واحدی بازیکن جنجالی و پر حاشیه ای بوده و در جدیدترین حرف هایش از همسر و ازدواجش پرده برداشته و راز زندگیش را افشا کرده است. وی گفت از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید.تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vekj2