جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/15 10:30
تست | تست روانشناسی | تست روانشناسی تصویری
کد خبر: 12394

تست روانشناسی تصویری | با این تست روانشناسی متوجه می شوید از همسرتان متنفرید یا نه

تست روانشناسی تصویری صرفا جهت سرگرمی نیست گاهی برای شناخت افراد به ما کمک می کند در ادامه تست امروز را انجام دهید.

تست روانشناسی : تست روانشناسی صرفا جهت درک و فهم عواطف افراد بوجود آمده است تست روانشناسی تصویری یکی از انواع تست ها که می تواند به شناخت خود و دیگران افراد را کمک کند.در ادامه با تست روانشناسی تصویری که نشان میدهد شما از کدام خلق خوی همسرتان متنفرید و رنج می برید را انجام دهید.

تست روانشناسی تصویری

چهره ای که در ابتدا می بینید نشان می دهد که از چه چیزی در شریک زندگیتان متنفر هستید و چه احساسی نسبت به شرکای عاشقانه خود داریم.. خب، اول کدام چهره را دیدید؟

این تصویر برخی از ویژگی های تست شخصیت شناسی شما را روشن می کنند. این تصاویرمختلف می توانند چیزهای مختلفی را به ما بگویند، مانند خوشحالی یا غمگین بودن، چه چیزی باعث می شود احساس تنهایی کنیم و چه چیزی را در یک رابطه دوست داریم. این تصویر برخی از ویژگی های شخصیتی شما را روشن می کنند.

چهره مرد در پس زمینه: از لجاجت نفرت دارید

چیزی که در درونتان کمترین میزان جذابیت را در مورد عشقتان دارد، رگه‌های لجاجت یا خشن بودن شریک زندگی‌تان است. از بودن با کسی که اعتماد به نفس دارد و می‌تواند رهبری قوی باشد لذت می‌برید، اما وقتی او لجوج می شود و روی عقایدش پافشاری می کند، برایتان ناامیدکننده است. خصوصا وقتی اشتباه می‌کند و آن را نمی‌پذیرد.

پرده قرمز: از ویژگی شخصیتی دراماتیک متنفر هستید

چیزی که درونتان از آن متنفرید این است که شریکتان خودش را برای دیگران به نمایش بگذارد و تلاش کند با کارهایش توجه دیگران را به خودش جلب کند. ممکن است در ابتدا از اینکه در کنار او هستید سرگرم شوید و لذت ببرید. اما به مرور زمان از اینکه به شما توجهی ندارد خسته میشوید. این جذابیت میتواند یک مشکل اساسی در روابطتان ایجاد کند و رابطه تان را به یک رابطه سمی تبدیل کند.

 

مرد عصبانی: از ویژگی شخصیتی کوتاه مزاج متنفرهستید

اگر مرد خشمگین را برای اولین بار در این تصویر دیدید، یعنی ویژگی شخصیتی که در شریک زندگیتان از آن متنفرید ، کوته فکری و دمدمی مزاج بودن اوست. شما عاشق افرادی هستید که سرشار از اشتیاق و انرژی هستند و دوست دارید شریک زندگیتان اینگونه باشد . دوست ندارید او مرتب نظرش را تغییر دهد و احساساتش زودگذر باشد.

مرد زانو زده: از ویژگی شخصیتی نیازمند و وابسته متنفر هستید

ویژگی شخصیتی که در شریک زندگیتان از آن متنفرید و کمترین جذابیت را برای شما دارد، نیازمند بودن او است. شما از اینکه احساس خاص بودن و خواسته شدن بکنید، لذت می برید. دوست دارید شریک زندگیتان فردی مستقل باشد زیرا نیازمند بودن را دوست ندارید. اینکه شریک زندگیتان همیشه به دنبال شما باشد و آزادی شما را از شما بگیرد ، متنفر هستید. وابستگی شریک زندگیتان باعث میشود احساس خفگی کنید و از او خسته شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yk7m2