جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/17 05:30
ترکیب | ترکیب رنگ | ترکیب رنگ آبی در لباس
کد خبر: 12457

ترکیب رنگ آبی | چه رنگ هایی با آبی ست می شوند ؟

ست کردن رنگ ها در لباس پوشیدن یکی از رمز و راز های جذابیت و شیک پوشی است در این مطلب ترکیب رنگ آبی با رنگ های دیگر را آموزش داده ایم.

ترکیب رنگ : آبی رنگی است که برای همه فصل های سال مناسب است رنگ آبی نه خنثی و نه آنقدر تند و جیغ که باعث شود در ترکیب رنگ آبی با دیگر رنگ ها به مشکل خورد رنگ آبی به راحتی با دیگر رنگ ها ست می شود.در واقع باید گفت ترکیب رنگ آبی و تطبیق پذیری این رنگ با سایر رنگ ها بسیار فوق العاده است.در ادامه با ترکیب رنگ آبی با رنگ های دیگر در ست لباس ها همراه ما باشید.

ترکیب رنگ آبی

علاوه بر اینکه چند تناژ آبی وجود داره که از هر کدوم خوشت نیاد می تونی بری سراغ بعدی.به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که چند تا از بهترین ترکیب رنگ ها رو با آبی به شما معرفی کنیم که کمک می کنه تا هم در استایلتون کمی جسارت به خرج بدید هم مثل همیشه زیبا باشید و بدرخشید.

آبی آسمانی و شرابی

ترکیب رنگ آبی

ترکیب رنگی آبی آسمانی با شرابی یک تضاد فوق العاده شیک و زیباست. از اونجایی که تو این تضاد رنگ شرابیِ که توجه ها رو جلب می کنه و آبی بیشتر حس آرامش و تعادل رو برقرار می کنه شما می تونید رنگ شرابی رو در قسمت هایی استفاده کنید که می خواهید بیشتر به چشم بیاند مثلا کیف شرابی ویا روسری شرابی.

آبی و سفید

ترکیب رنگ آبی

حالا که زمستان رو به پایانِ رنگ سفید یکی از بهترین گزینه هایی است که می تونید تو بهار و تابستان ازش استفاده کنید ترکیب آبی پر رنگ با سفید باعث می شه که رنگ آبی بیشتر به چشم بیاد و به علاوه شما می تونید با دست باز از ترکیب رنگ سفید با لباس های جین استفاه کنید تا هم ظاهری اسپرت تر داشته باشید و هم راحت تر.

آبی و مشکی

ترکیب رنگ آبی

مطمئنا با خودتون فکر می کنید که مشکی با همه ی رنگ ها می تونه ترکیب عالی ای بشه خوب درست فکر می کنید اما باید بدونید که برای سالها از ترکیب رنگ آبی و مشکی امتناع می شده. به هرحال آنچه مهم اینه که امروز شما می تونید با خیال راحت و تنوع بالا رنگ آبی را به خصوص از نوع سورمه ایش با مشکی ست کنید و ظاهری سنگین و رسمی به استایلتون بدید.

آبی و شتری

ترکیب رنگ آبی

اگر می خواهید که هم رنگی به تن کنید و هم خیلی سنگین و شیک باشید ترکیب رنگ آبی و شتری یک انتخاب بی نظیره. این ترکیب رنگ به همون اندازه که جسورانه است بدون ریسک و تضمین شده هم هست. به خصوص برای ست ها و استایل های رسمی این ترکیب رنگ عالی می شه.

آبی و خاکی

ترکیب رنگ آبی

رنگ خاکی رو بیشتر ما با رنگ لباس سرباز ها و ارتشی ها می شناسیم اما رنگ خاکی هم نسبتا طیف گسترده ای داره از خاکی مایل به کرم گرفته تا خاکی مایل به سبز اما در هر حال ترکیب آن ها با طیف آبی خیلی دلنشین و فشنه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gnvd4