چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/02 14:32
فال انبیا
کد خبر: 12957

فال انبیا امروز سوم بهمن ماه 1401 | فال انبیا بگیر و خیالت رو جمع کن

اگر اعتقاد محکمی به انبیا الهی دارید، فال روزانه انبیا در لحظه‌های خاص و سرنوشت ساز زندگی به کمک شما خواهد آمد.

فال انبیا را برخی از مردم اعنقاد بسیاری دارند. فال انبیا شبیه به استخاره است. فال انبیا الهام گرفته از یکی از پیامبران است. اگر اعتقاد محکمی به انبیا الهی دارید، فال روزانه انبیا در لحظه‌های خاص و سرنوشت ساز زندگی به کمک شما خواهد آمد.

فال برای متولدین فروردین

متن فال:

حضرت محمد

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

حضرت لوط

در زندگی با سختیهایی مواجه میشوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا میکنید و به رنج و زحمت میافتید همسری نصیب شما میشود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل میکند باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید . در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می شود که لازم است انجام بگیرد.

فال برای متولدین خرداد

متن فال:

حضرت ذوالقرنین

شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد.

فال برای متولدین تیر

متن فال:

حضرت اسماعیل

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کنو مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و برپشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال برای متولدین مرداد

متن فال:

حضرت ابراهیم

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند،حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال برای متولدین شهریور

متن فال:

حضرت یوسف

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

فال برای متولدین مهر

متن فال:

حضرت هارون

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال برای متولدین آبان

متن فال:

حضرت الیاس

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالیتو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال برای متولدین آذر

متن فال:

حضرت یوسف

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

فال برای متولدین دی

متن فال:

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار میگیرد . چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام میدهید ،از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می شود . یک سفر دریایی در طالع شما دیده میشود.

فال برای متولدین بهمن

متن فال:

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبرکن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا سه روز دیگرخشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشاباش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال برای متولدین اسفند

متن فال:

حضرت سلیمان

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم واندوه مانده ای و آرزوی فرزندی داری و باید زنیتازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . از سنگ تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و فراموش می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد وراز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد رازو نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gljn2