سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 04:45
دختر | دختر جوان | تعرض به دختر جوان
کد خبر: 12568

دختر جوان جویای کار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت !

دختر جوانی که به تازگی درسش را به اتمام رسانده بود و به دنبال کار بود مورد تعرض جنسی کارفرما ها قرار گرفت.

آزار و اذیت جنسی دختر جوانی که درسش را به تازگی تمام کرده بود و به دنبال کار بود .این دختر جوان مورد تعرض کارفرما قرار گرفته بود پس از مدتی شکایت می کند. متاسفانه داستان های زیادی در خصوص تعرض به دختران جوان جویای کار در دسترس است. ماجرای این دختر جوان را برای شما آماده کرده ایم بخوانید.

دختر جوان آزار و اذیت جنسی

 دختر جوان می‌گوید به قصد استخدام به یک شرکت رفت اما مدیر آنجا به او تعرض کرد.

دختر جوان که مدعی است از سوی مردی کلاهبردار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران آنچه را برایش اتفاق افتاده بود شرح داد.

متهم که پسری ۲۴ساله است به اتهام کلاهبرداری از چندین نفر زندانی است.

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۳۰ساله‌ای به نام ارمغان آغاز شد. او که به پلیس آگاهی رفته بود از مرد جوانی شکایت کرد و گفت:

 

«من به تازگی درسم تمام شده و مدتی بود دنبال شغلی مناسب می‌گشتم که با آگهی استخدام در فضای مجازی روبه‌رو شدم و برای استخدام در شرکت رزومه ارسال کردم.»

صحبت های دختر

ارمغان ادامه داد: مدت‌ها از این ماجرا گذشته بود که مرد جوانی به نام پیمان که صاحب شرکت بود تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت.

او گفت به خاطر شیوع بیماری کرونا بهتر است تنها به شرکت بروم. به همین خاطر من تنها به شرکت رفتم اما آنجا مرد جوان مرا آزار داد و تهدیدم کرد در این باره با کسی حرفی نزنم.

من با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و از ترس به کسی حرفی نزدم؛ اما دو ماه حال روحی‌ام به هم ریخته بود. به همین خاطر با گذشت دو ماه از این ماجرا تصمیم گرفتم از صاحب شرکت شکایت کنم.

آغاز تحقیقات

با شکایت دختر جوان، صاحب شرکت ردیابی شد و ماموران دریافتند او به اتهام کلاهبرداری از چندین نفر در زندان به سر می‌برد. به این ترتیب متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده دختر جوان به تشریح شکایت پرداخت و برای مدیر شرکت اشد مجازات خواست.

او گفت: این مرد بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد و زندگی‌ام را سیاه کرد. من از او گذشت نمی‌کنم. آگهی استخدام را در فضای مجازی دیدم و رزومه خودم را ارسال کردم.

چندین ماه گذشته بود که با من تماس گرفتند و گفتند برای کار بروم و مصاحبه‌ای انجام دهم. وقتی به محل رسیدم با اینکه به من گفته شده بود فضا کاملاً زنانه است با متهم روبه‌رو شدم که مرا آزار داد. در چنان شوکی بودم که تا مدت‌ها نتوانستم در این‌ باره با کسی صحبت کنم.

دختر جوان ادامه داد: بعد از اینکه شکایت کردم متوجه شدم متهم به جرم کلاهبرداری زندانی است و چند سال قبل نیز با دختر دیگری مثل من رفتار کرده اما در نهایت از آن دختر رضایت گرفته است.

سپس متهم ۲۴ساله در جایگاه ویژه ایستاد و اتهامش را قبول نکرد.

او گفت: ارمغان با میل خودش به شرکت آمد و با من رابطه برقرار کرد. من به زور و عنف به او تجاوز نکردم. او چون فهمیده من مدیر شرکت هستم و وضع مالی خوبی دارم تصمیم به اخاذی گرفته و چنین شکایتی را مطرح کرده تا از من پول بگیرد. من نخبه و کارآفرین هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wgqr2