جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 06:13
احسان علیخانی | عصر جدید احسان علیخانی | تصویر احسان علیخانی
کد خبر: 12605

ماجرای بیماری سخت احسان علیخانی | حال احسان علیخانی وخیم شد؟

احسان علیخانی که در آخرین اجرایی که در اسفند ۹۹ در عید مبعث به مناسبت فینال فصل دوم عصر جدید داشت، توضیح داد که دچار مریضی سخت شده و اکنون نیز به زور آمپول و دارو و قرص روی صندلی نشسته است.

احسان علیخانی از مجریان بسیار مشهور تلویزیون است. احسان علیخانی محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. احسان علیخانی در سمت مجری و تهیه کننده در برنامه عصر جدید  حضوور داشت. احسان علیخانی مجرد است و ازدواج نکرده است. احسان علیخانی که در آخرین اجرایی که در اسفند ۹۹ در عید مبعث به مناسبت فینال فصل دوم عصر جدید داشت، توضیح داد که دچار مریضی سخت شده و اکنون نیز به زور آمپول و دارو و قرص روی صندلی نشسته است.

او مانند همیشه شاداب و سرزنده نبود و کاهش وزن محسوسی نیز داشت و بسیار بی حال بود. او گفت که دلیل این بی حالی بیماری است که دچار آن شده و توضیحات را در آخرین دقایق اجرای فینال عصر جدید ۲ مطرح کرد.

علت مریضی و کاهش وزن احسان علیخانی

او گفت که به خاطر بیماری که دارد با زور قرص و آمپول روی صندلی نشسته است. علیخانی جزئیاتی از بیماری اش نگفت فقط از مردم خواست به خاطر این روز‌های سخت رای بدهند. او ضمن عذرخواهی از کمبود‌ها و کاستی و حواشی عصر جدید از مردم و بینندگان و عوامل برنامه عصر جدید عذرخواهی کرد و گفت: اگر در این مدت ناراحتی و یا کمبودی بوده و یا بخشی از برنامه خوب نبوده و باعث ناراحتی و رنجش شما بوده، عدرخواهی میکنم و همه بر گردن من است و اگر خوب و مورد پسند بوده، حاصل تلاش ۳۰۰ نفر از عوامل عصر جدید بوده است.

البته او کلمات و جملات را با ناراحتی و بغض ادا میکرد و به قول معروف احسان علیخانی همیشگی نبود. با آرزوی سلامتی برای بهترین مجری و برنامه ساز کشورمان و شفای عاجل از خدای متعال.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aeev3