پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 09:30
سریال | سریال چشم بندی | بازیگران سریال چشم بندی
کد خبر: 12679

معرفی بازیگران سریال جدید چشم بندی | اطلاعاتی در مورد سریال چشم بندی

سریال چشم بندی که مجموعه ای طنز است به تازگی از شبکه سه صدا و سیما پخش می شود.

 

سریال چشم بندی مجموعه طنزی که این روزها مهمان خانه های مردم در سراسر کشور شده است.سریال چشم بندی از شبکه 3 سیما در حال پخش می باشد.این سریال بازیگران مطرحی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین را دارد.البته بازیگران زیادی در این سریال نقش آفرینی می کنند در ادامه به معرفی بازیگران این سریال می پردازیم.

سریال چشم بندی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال چشم بندی با اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان تا ساعت پخش و تکرار را در این قسمت می خوانید.

سریال چشم بندی جدیدترین سریال طنز شبکه سوم سیما است که در آن مرجانه گلچین و حمید لولایی بار دیگر همبازی بوده اند. اولین قسمت این سریال از 9 دی ماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است، در ادامه این بخش به معرفی بازیگران و زمان پخش سریال چشم بندی می پردازیم.

موضوع و داستان سریال چشم بندی

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی سلیم ثنائی در ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی است که داستان آتش گرفتن کارخانه ای را به تصویر می کشد. صاحب کارخانه فردی به نام کاشانچی مالک اصلی کارخانه است که آن را به دو دامادش داده، قصه این سریال از زمان فوت جمشید، باجناق کاظم شروع می شود و به مرور به سمت جدال میان او و عمه ناهید می رود.

تعداد قسمت های سریال چشم بندی

به گفته تهیه کننده سریال چشم بندی، این سریال فعلا در 40 قسمت 35 دقیقه ای آماده پخش شده اما احتمال دارد که به 60 قسمت نیز برسد.

زمان پخش سریال چشم بندی

پخش سریال طنز چشم بندی از 9 دی آغاز شده است و هر شب ساعت 19:45 روی آنتن شبکه 3 سیما می رود. تکرار سریال چشم بندی ساعت 2:25 و 10:25 و ساعت 15 از شبکه 3 پخش می شود.

بیوگرافی حمید لولایی

سریال چشم بندی

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است متاهل و دو دختر به نام های مریم و سارا دارد. او در سریال چشم بندی نقش (جهان برهانی) را ایفا می کند.

بیوگرافی مرجانه گلچین

سریال چشم بندی

مرجانه دلدار گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است، خانواده هنرمندی دارد، منیزه خواهرش و نادیا گلچین دختر عمویش هر دوبازیگر بودند اصالتا ترکی – رشتی است. او در سریال چشم بندی نقش (ناهید اولنگی) را ایفا می کند.

بیوگرافی سروش جمشیدی

سریال چشم بندی

سروش جمشیدی در بیستم اسفند سال ۱۳۵۸ متولد شده است از دانشگاه آزاد اسلامی انصراف داده و بیشترین شهرتش در زمینه تئاتر است. ریشه یزدی دارد و رشته انصرافی او در دانشگاه، برق بوده است. پدرش از فعالان حرفه در تئاتر بود، مدتی در تهران نمایش کودک نیز کار کرده، او بسیار احساساتی است. او در سریال چشم بندی نقش (محسن برهانی) را ایفا می کند.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

سریال چشم بندی

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، در یک خانواده 6 نفری بدنیا آمد چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است. او در سریال چشم بندی نقش (فرزانه) را ایفا می کند.

بیوگرافی امید روحانی

سریال چشم بندی

امید روحانی فرزند امیر روحانی و متولد ۱۳۴۰ تهران می باشد. وی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک طبابت عمومی خود و از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرک تخصصی بی هوشی را گرفت. فعالیت خود را قبل انقلاب بعنوان منتقد سینما در روزنامه شروع کرد، بعد از شهرت نسبی سال 1370 اولین بار مشاوره پزشکی فیلم بانو داریوش مهرجویی بود.نهایتا سال 1374 در 34 سالگی با فیلم یک داستان واقعی وارد بازیگری شد. او در سریال چشم بندی نقش (جمشید اولنگی) را ایفا می کند.

بیوگرافی مهسا هاشمی

سریال چشم بندی

مهسا هاشمی متولد 18 فروردین ماه سال 1377 در تهران است وی دانشجوی رشته مهندسی عمران است. مهسا هاشمی دارای یک برادر به نام مهدی است. از پنج سالگی فعالیت هنری خود را با شرکت در آگهی های تبلیغاتی آغاز کرد و پس از مدتی کوتاه که استعداد و توانایی هنری خود را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در فیلم سینمایی بهار قبل و بعد در سال 87 نقش آفرینی کرد. او در سریال چشم بندی نقش (سارا سالاری) را ایفا می کند.

بیوگرافی شهرام قائدی

سریال چشم بندی

شهرام قائدی متولد 31 مرداد 1354 در شهر قیر و کارزین استان فارس، بازیگر است. نام اصلی اش ابراهیم و فرزند آخر خانواده است، تحصیلاتش را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده، او متاهل است و زندگی جالبی دارد، ورزش حرفه ای رو همیشه دنبال میکند. او در سریال چشم بندی نقش (بابک زرافشان) را ایفا می کند.

بیوگرافی سیاوش مفیدی

سریال چشم بندی

سیاوش مفیدی متولد 1 آبان 1348 بازیگر سینما و تلویزیون میباشد که بیشتر او را در ژانر کمدی میبینید، او با بازی در طنز خنده بازار به شهرت رسید. آقای مفیدی متولد تهران و اصالتا اهل چالوس مازندران می باشد. او در سریال چشم بندی نقش (کاظم سالاری) را ایفا می کند.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

سریال چشم بندی

فرزانه سهیلی متولد 1 فروردین 1365 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری می باشد که سیزده سالگی وارد بازیگر تئاتر شد سپس در قامت نویسنده نمایشنامه هم کار کرد. او در سریال چشم بندی نقش (هانیه برهانی) را ایفا می کند.

بیوگرافی داریوش سلیمی

سریال چشم بندی

داریوش سلیمی زاده ۲۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. داریوش سلیمی دارای مدرک دیپلم است. بازیگری را از سال 67 با سریال آینه عبرت شروع کرد و بعد از آن به کلاس های بازیگری رفت. نخستین فیلم سینمایی که وی بازی کرده ازدواج غیابی به کارگردانی کاظم معصومی بود. او در سریال چشم بندی نقش (رحمانی) را ایفا می کند.

بیوگرافی مجید شهریاری

سریال چشم بندی

مجید شهریاری ۰۹ شهریور سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت خود را هم زمان با اکبر عبدی و با نمایش های طنز و خوانندگی قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آغاز نمود و از سال ۱۳۶۸ در تئاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند: دینامیت، اخراجی ها، رسوایی، پله آخر، معراجی ها، باغ سرهنگ، متهم گریخت، خانه به دوش، سه درچهار، سه دونگ سه دونگ، ترش و شیرین، شش و بش، پنجاه کیلو آلبالو و ساختمان پزشکان و … به ایفای نقش پرداخته. وی بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش های کمدی به شهرت رسیده است. او در سریال چشم بندی نقش (رضا پسندیده) را ایفا می کند.

بیوگرافی شهین تسلیمی

سریال چشم بندی

شهین تسلیمی متولد 1334 در خشکرود، بازیگر است تا مقطع دیپلم درس خوانده است، سالها در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرده و همسرش ساکن استرالیا می باشد و می گوید اتفاقی بازیگری شده است. او در سریال چشم بندی نقش (شمسی) را ایفا می کند.

بیوگرافی سعید پیردوست

سریال چشم بندی

سعید پیردوست متولد 16 دی 1319 در تهران، بازیگر است، تا مقطع دیپلم درس خوانده است، بعدها به استخدام بانک درآمد و سپس وارد بازیگری شد و با کارهای مهران مدیری و مسعود کیمیایی به شهرت رسید. او در سریال چشم بندی نقش (خان عمو) را ایفا می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dgew4