یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/26 20:10
شکیرا | همسر شکیرا | فرزندان شکیرا
کد خبر: 12794

اولین واکنش پیکه به شکیرا | پیکه شخصیت شکیرا را زیر سوال برد

جنجال‌های مربوط به آهنگ جدید شکیرا همچنان ادامه دارد.

پیکه و شکیرا که از جام جهانی سال 2010 وارد رابطه‌ای عاشقانه شده بودند، در ژوئن گذشته پس از 12 سال تصمیم به جدایی گرفتند.بسیاری از خبرگزاری‌ها دلیل اصلی جدایی شکیرا و پیکه  را خیانت پیکه با «کلارا چیا مارتی» 23 ساله عنوان کرده بودند.شکیرا آهنگ جدید خود را که صبح پنج‌شنبه، 22 دی، به‌همراه «بی‌زار رپ»، خواننده آرژانتینی، منتشر کرده را به رفتار زشت همسر سابق‌اش که اخیرا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، اختصاص داده است.شکیرا در بخشی از ترانه خود می‌گوید: «تو فِراری را با رنو تویینگو عوض کردی - به خاطر کاسیو، قید رولکس را زدی.»

شکیرا

جنجال‌های مربوط به آهنگ جدید شکیرا همچنان ادامه دارد. خواننده کلمبیایی در آهنگی که به تازگی منتشر کرده چند کنایه تند به همسر سابق خود جرارد پیکه زده و این موضوع واکنش مدافع سابق بارسلونا را به همراه داشته است.

شکیرا در بخشی از آهنگ خود خطاب به پیکه می‌گوید که او یک فراری را با رنو تویینگو عوض کرده که بسیاری آن را کنایه به رابطه‌های قبلی و فعلی پیکه می‌دانند. مدافع سابق بارسا هم نسبت به این کنایه سکوت نکرده و روز گذشته واکنش جالبی به آن نشان داده است.

پیکه دیروز برای رفتن به مسابقات لیگ پادشاهان که زیر نظر خودش برگزار می‌شود یک رنو تویینگو 8000 پوندی سوار بود و اینگونه پاسخ جالبی به شکیرا داد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yezj2