چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/10 10:12
سریال سرگیجه | تعداد قسمت های سریال سرگیجه | بازیگران سریال سرگیجه
کد خبر: 13168

عکس جنجالی بازیگران سریال سرگیجه کنار همسرانشان | عکس بازیگران سریال سرگیجه و همسرانشان غوغا کرد!

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نقش آفرینی ستاره هایی همچون رعنا آزادی ور و حامد بهداد این روزها یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی می باشد.

به گزارش ستاره پارسی: سریال سرگیجه با قصه ای متفاوت در ژانر درام و معمایی از جذاب ترین آثار شبکه خانگی است که به تازگی چندین قسمت از آن پخش شده است.سریال سرگیجه در دومین تجربه بهرنگ توفیقی در نمایش خانگی پس از سریال آقازاده بازیگران شاخصی چون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هادی حجازی‌فر، هومن سیدی، مهراوه شریفی نیا و...بازی کرده اند. به بهانه پخش سریال سرگیجه این بخش را به معرفی بازیگران متاهل این سریال اختصاص داده ایم.

 

رعنا آزادی‌ور و همسرش مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور چهره شناخته شده دنیای هنر که در شبکه نمایش خانگی با بازی در سریال جیران و زخم کاری خوش درخشیدهاست، این روزها در سریال سرگیجه نقش فریبا همسر حامد بهداد را ایفا می کند.

خانم بازیگر در سال 1399 از ازدواج خود با مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد، این زوج مشهور در آثاری چون جیران،آمین، لحظه ای و دیگر هیچ، چهارراه استانبول، محمد رسول الله و... با یکدیگر همبازی بوده اند.

 

سریال سرگیجه

رعنا آزادی‌ور و همسرش مهدی پاکدل

 

هادی حجازی‌فر و همسر و فرزندش

هادی حجازی فر که این روزها با بازی جذابش در نقش نعیم پوست شیر به شهرت رسیده است، در سریال سرگیجه نقش مردی ثروتمند و مرموز به نام کامران را ایفا می کند. هادی حجازی فر سالهاست ازدواج کرده و این زندگی موفق زناشویی ثمره اش یک فرزند پسر بنام «هامون» می باشد.

او در فیلم هایی چون موقعیت مهدی، در پوست شیر، دوزیست، آتابای، بی همه چیز، پیتوک، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، منطقهٔ پرواز ممنوع، ژن خوک، دوپینگ، زیرخاکی، نسبت خونی، ممنوعه و... نقش آفرینی نموده و نخستین فیلم سینمایی‌اش را با نام موقعیت مهدی با موضوع زندگی مهدی باکری در سال 1400 ساخت و خودش نقش اصلی فیلم را ایفا کرد.

 

سریال سرگیجه

هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش، محمدحسین مهدویان و همسرش

 

هومن سیدی و همسرش بیتا اصلانی

هومن سیدی که در سال 1401 برای ساخت جنگ جهانی سوم، برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم بخش افق جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم ونیز شد، در سریال سرگیجه ایفای نقش نموده است. هومن سیدی سال 1393 با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد که خبر آن پاییز 1396 با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد.

او در آثاری چون قورباغه، عاشقانه،گیسو،در چشم باد، راه بی پایان، گلشیفته، طلا، مصادره و... بازی کرده و آثاری چون جنگ جهانی سوم، مغزهای کوچک زنگ زده،آفریقا، سیزده، خشم و هیاهو و...را کارگردانی کرده است.

به دلیل در دسترس نبودن عکس هومن سیدی در کنار همسرش، ترجیح دادیم عکسی از او در کنار دخترش منتشر کنیم.

 

سریال سرگیجه

هومن سیدی و دخترش نیل

 

شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا

شبنم مقدمی که اخیرا با بازی در سریال های نمایش خانگی سرگیجه، بی گناه، شبکه مخفی زنان و خاتون بیش از پیش درخشیده است، در سال 1384 با علیرضا آرا بازیگر و کارگردان ازدواج کرد اما هنوز فرزندی ندارند. شبنم مقدمی در آثاری چون سرگیجه، بی گناه، شبکه مخفی زنان، خاتون، مدینه،امروز، نفس، شبی که ماه کامل شد، خجالت نکش،زاپاس، دوپینگ، هیولا، چرخ و فلک، گل های آفتابگردان، سقوط یک فرشته و... ایفای نقش نموده است.

 

سریال سرگیجه

شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا

 

پیام دهکردی و همسرش عارفه لک

پیام دهکردی یکی از بازیگران متاهل سریال سرگیجه می باشد که در قسمت دوم این سریال به مناسبت جشن تولد رعنا آزادی ور در نقش فریبا رقص جالب و جذابی را انجام داد. پیام دهکردی برای با خانم «عارفه لک» بازیگر، شاعر، نویسنده و مدرس صدا و گفتار ازدواج کرده است و حالا در عرصه تئاتر کنار هم حضور موفقی دارند، او از ازدواج قبلی خود دارای یک دختر می باشد. او در آثاری چون سرگیجه، خاتون، گاندو، شهریار، هوش سیاه، گذر از رنج ها، مدار صفر درجه و...بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

پیام دهکردی و همسرش عارفه لک

 

چند تن از بازیگران سریال سرگیجه هم که متاهل هستند را خدمت شما معرفی خواهیم کرد، البته در حد معرفی متنی؛ چراکه تصویری از همسر بازیگران نام برده در ادامه مطلب، در دسترس نیست.

 

فرید سجادی حسینی، بازیگر سریال سرگیجه

فرید سجادی حسینی از بازیگران شناخته شده سریال سرگیجه است که قبل از انقلاب ازدواج کرده و ثمره آن 4 فرزند پسر بنام های آرش،احسان، روزبه و ناصر سجادی حسینی می باشد. او در آثاری چون فروشنده، سرگیجه، پوست شیر، می خواهم زنده بمانم، خواب زده، شبی که ماه کامل شد، مرجان، عنکبوت، امام علی(ع)، روزگار قریب، لحظه گرگ و میش و... بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

فرید سجادی حسینی بازیگر سریال سرگیجه

 

مریم شیرازی، همسر محمد نفری

مریم شیرازی بازیگر نقش نسرین در سریال برف بی صدا می بارد، یکی از بازیگران سریال سرگیجه است که چند سالیست با آقای «محمد نفری» ازدواج کرده و زندگی متاهلی خود را دارد. مریم شیرازی در آثاری چون سرگیجه،ننه لالا و فرزندانش،نوار زرد، 021، برف بی صدا می بارد، سیب خنده، مسافران، سرزمین کهن و...بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

مریم شیرازی

 

علی عمرانی، بازیگر سریال سرگیجه

علی عمرانی یکی دیگر از بازیگران متاهل سریال سرگیجه می باشد که پسر بازیگر و نوازنده معروف زنده یاد سید ولی الله عمرانی است. علی عمرانی متاهل است، در بعضی سایت های از فریبا متخصص بعنوان همسر وی نام برده میشود که کذب بوده، و همسر واقعی ایشان بازیگر نیست، این زوج دو تا دختر متاهل و سه تا نوه بنام های آرتین، نیکی و آتریسا دارند. علی عمرانی در آثاری چون سرگیجه، خسوف، پرگار، آرایش غلیظ، جراحت، به کجا چنین شتابان، چهره به چهره، آخر بازی، ماه و خورشید و … ایفای نقش کرده‌است.

 

سریال سرگیجه

علی عمرانی بازیگر سریال سرگیجه


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wbvr3