پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 11:05
سریال سرگیجه
کد خبر: 13399

بازیگران مجرد سریال سرگیجه که هنوز ازدواج نکردن | عکس بازیگران مجرد سریال سرگیجه که ازدواج نکردن

سریال سرگیجه همراه کادر بازیگران درخشان و موفق خود همه توجه هارا به خود جلب کرده، جالب است بدانید اکثر بازیگران این فیلم تا به حال ازدواج نکرده اند. بازیگران سریال سرگیجه که مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده اند

به گزارش ستاره پارسی: بهرنگ توفیقی پس از ساخت مجموعه های تلویزیونی نظیر انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، پدر و آقازاده، سریال معمایی و جذاب سرگیجه را ساخته که یکی از پربیننده ترین سریالهای نمایش خانگی در چند روز اخیر است. در سریال پرمخاطب سرگیجه بازیگران شاخصی ایفای نقش نموده اند که برخی متاهل و برخی دیگر مجردند. در ادامه این بخش به معرفی بازیگران مجرد سریال سرگیجه می پردازیم.

 

حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر نقش پیمان در سرگیجه تولد 26 آبان 1352 در مشهد است. این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

او فرزند اول خانواده بوده و پدرش محمود تفنگساز صابری بهداد شاعر و یک برادر کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد و در فیلم‌هایی چون سرگیجه، می خواهم زنده بمانم، دندون طلا، کیمیا، بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین و...بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

حامد بهداد

 

مهراوه شریفی‌نیا

مهراوه شریفی نیا یکی دیگر از بازیگران سریال سرگیجه است. از وضعیت تاهل خانم بازیگر اطلاعاتی در دسترس نیست اما گویا ایشان مجرد است.

مهراوه فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان متولد 29 فروردین ماه 1360 در تهران است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا(بازیگر و نقاش) می باشد. او در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد و در آثاری چون سرگیجه، آکتور، دل، کیمیا، بند بازی، امام علی (ع)، روز حسرت، معمای شاه، خداحافظ بچه، درخونگاه، پشت در خبری نیست و...بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

مهراوه شریفی نیا

 

شایسته سجادی

شایسته سجادی که در سریال سرگیجه نقش ملودی را ایفا می کند، مجرد بوده و بازیگری را به تازگی آغاز کرده است. این بازیگر متولد دهه هشتاد بوده و در آثاری چون آوا، در انتهای روز، سرگیجه و... بازی کرده و چندین نقش را در تئاتر بر عهده داشته است.

 

سریال سرگیجه

شایسته سجادی در سریال سرگیجه

 

میلاد معیری

میلاد معیری بازیگری که این روزها با ایفای نقش در سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی به شهرت رسیده است، مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

این بازیگر متولد سال 1366 بوده وبا فیلم سینمایی پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی نخستین تجربه بازیگری را مقابل دوربین را به دست‌آورد و سابقه بازی در فیلم های سینمایی «متری شیش‌و‌نیم»، «مخفیگاه»، «تا فردا» و «پیر پسر» را دارد و در تئاتر در نمایش های «دیر راهبان»، «صورت پنهان»، «خاک سفید»، «مارادونا» و «پناه کار» بازی کرده است.

 

سریال سرگیجه

میلاد معیری بازیگر سریال سرگیجه


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/48w5a4