چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/24 10:15
بهترین بازیگر پوست شیر | سریال پوست شیر | بازیگران سریال پوست شیر
کد خبر: 15130

چه کسی بهترین بازیگر پوست شیر است؟ | بهترین بازیگر پوست شیر را بشناسید

در ادامه میپردازیم به معرفی بهترین بازیگر سریال پوست شیر که این روز ها به خاطر حواشی بسیاری که این سریال داشته است سر و صدا به پا کرده است.

پوست شیر ، یک سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. کارگردانی سریال پوست شیر را جمشید محمودی بر عهده داشته و نویسندگی آن را رضا بهاروند و جمشید محمودی برعهده داشتند. بازیگرانی که در سریال پوست شیر حضور دارند شامل هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی هستند. سریال پوست شیر بسیار پرطرفدار بوده و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرده است.

 

قسمت هفتم از فصل سوم سریال محبوب «پوست شیر» هم پخش شد و سریال کم کم روبه‌پایان است. هرچند در این قسمت داستان چندان پیش نرفت اما بازی جالب «مجتبی پیرزاده» در نقش منصور باجلان جالب بود. پیرزاده با کمک گریم جالب و آن چشم‌های ترسناک و با کنترل نگاه، تغییر لحن مناسب، خنده‌های روان‌پریشانه و دیالوگ‌هایی که از او یک شخصیت مخوف می‌سازد توانسته پدیده فصل سوم این سریال جذاب باشد. با توجه به‌این‌که به پایان سریال نزدیک می‌شویم و اجرای تمام بازیگران اصلی غیر از پانیبال شومون را دیده‌ایم؛ در این مطلب 10 بازیگر برتر سریال را بررسی می‌کنیم. شما هم در بخش نظرات به ما بگوئید بازی کدام بازیگر را پسندیدید. 

 

1) علیرضا کمالی/ رضا پروانه بامرام

رضا پروانه با بازی خوب علیرضا کمالی تا این‌جا رفیق شفیق نعیم بوده و بعید است در ادامه تغییر محسوسی در شخصیت او ایجاد شود. طراحی این شخصیت با اجرای خوب کمالی باعث شد یکی از بهترین کاراکترهای تاریخ سریال‌ها را تماشا کنیم. کسی‌که همه دوست دارند یک رفیق مثل او داشته باشند. 

 

پوست شیر

 

2) مجتبی پیرزاده/ منصور با خنده‌های شیطانی 

منصور در کودکی توسط پدر مورد آزار قرار گرفته، در بزرگسالی سهواً برادرش را کشته و بعدها هم مرتکب جنایت شده. یک شخصیت روان‌پریش که حتی از قاب تلویزیون هم از او می‌ترسیم. پیرزاده با بازی‌اش که بیشتر اوقات درونگراست تلاش کرده ظرافت‌های این شخصیت را دربیاورد. هیچ‌وقت معلوم نیست در ذهن او چه می‌گذرد. انگار مدام در حال بازی دادن دیگران است. این شاه‌نقش با اجرای پیرزاده ماندگار شد. 

 

پوست شیر

 

) ژیلا شاهی/ مژگان زنی رنج کشیده

شاید به‌خاطر اسم و رسم بیشتر انتظار داشته باشید اسم هادی حجازی‌فر و شهاب حسینی زودتر بیاید اما واقعیت این است ژیلا شاهی با آن نگاه خسته، موی آشفته، لحن پر از درد و اجرای بی‌نقص توانسته یک شخصیت فرعی سریال را با یک بازی خوب تبدیل به کاراکتر دوست‌داشتنی مخاطب کند. 

 

4) هادی حجازی‌فر/ پدری که عاشق است

حجازی‌فر در «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» یک کاراکتر درون‌گرا، نترس و کله‌خراب را اجرا کرده بود و در «پوست شیر» هم با این‌که بازی چشم‌نوازی دارد اما اتفاق ویژه و تازه‌ای در جان دادن به یک شخصیت نمی‌افتد. او بهترین گزینه برای نعیم است، پدری که بی‌تاب انتقام گرفتن است. 

 

5) پردیس احمدیه/ بمب انرژی خاموش شد

ساحل مولایی دختری پرانرژی است که نقش کوتاه اما مهمی در سریال دارد. پردیس احمدیه در بخش‌هایی که می‌خواهد ساحل را قبل از ربوده شدن اجرا کند در حد همان سریال «نوبت لیلی» و... باقی می‌ماند؛ اما وقتی نوبت به ساحلی می‌رسد که ربوده شده و در آغوش مادر کشته می‌شود بازی متفاوتی از احمدیه می‌بینیم که فراتر از چیزی است که از او سراغ داشتیم. 

 

6) شهاب حسینی/ کارآگاه خسته 

شهاب حسینی در نقش محب مشکات یک بازرس دلزده از زندگی است که به‌یاد دخترش دنبال حل پرونده‌ای مشابه است. موهای ژولیده، صورت در هم کشیده، ته ریش نامنظم و کلوزآپ‌هایی که اخم‌های او را نشان می‌دهد ترکیبی است که کمک می‌کند به محب و دنیایش نزدیک شویم؛ اما واقعیت این است نقش چیز بیشتری برای ارائه در اختیار شهاب قرار نداده و تلاش حسینی هم به میزان طراحی شخصیت است. 

 

7) مهرداد صدیقیان/ عاشق دل‌سوخته

مهرداد صدیقیان هم مثل پردیس احمدیه دو نوع بازی دارد، زمانی‌که با فلش‌بک‌های او و ساحل طرفیم صدیقیان صدرا با مثل یک بچه سوسول کلیشه‌ای بازی می‌کند؛ اما وقتی به گروه نعیم و رضا اضافه می‌شود تا دنبال ساحل باشند او شخصیتی است که دارد قد می‌کشد و از پیله قدیمی خارج می‌شود، برای همین صدیقیان مجال بیشتری برای بروز احساسات متضاد دارد و بازی‌اش بیشتر به چشم می‌آید. 

 

پوست شیر

 

8) بهزاد خلج/ پدیده دیگر سریال

بهزاد خلج بازیگر نقش رسول است، همکار محب، یک پلیس بی‌حوصله، جدی و بداخلاق. بهزاد خلج طوری بازی می‌کند انگار قبل از فیلمبرداری هر سکانس یک دبل اسپرسو به‌شدت تلخ خورده و برای همین اینقدر صورتش در هم کشیده است. 

 

پوست شیر

 

9) پانته‌آ بهرام/ گریه‌های بی‌امان 

پانته‌آ بهرام در نقش لیلا مادری است که دوبار دخترش را از دست می‌دهد. نقش او را با گریه‌های زیاد به یاد می‌آوریم، بدون لحظه‌های ویژه. بابک کریمی، علی اوسیوند، کامران تفتی، آناهیتا افشار و رضا استاری هم هرکدام نقش‌های کوتاهی دارند که فرصت عرض اندام ندارد. 

 

پوست شیر

 

10) پانیبال شومون/ گره بزرگ سریال؟ 

از بین بازیگرانی که در اطلاعات سریال نام‌شان قید شده فقط پانیبال شومون را ندیده‌ایم و حتی نمی‌دانیم واقعاً به داستان اضافه می‌شود یا نه. اما با فرض این‌که اسمش برای رد گم کنی جزو عوامل نیامده، او می‌تواند هم بازی خاطره‌انگیزی ارائه کند؛ هم گره اصلی داستان باشد؛ یعنی کسی‌که واقعاً پشت پرده تمام این ماجراهاست؛ هرچند هیچ چیزی راجع به انگیزه‌های او نمی‌دانیم. باید به انتظار بنشینیم و ببینیم در قسمت‌های پایانی روند اتفاقات به کدام سمت می‌رود و کدام بازیگر بیشتر می‌درخشد. نظر شما چیست؟ کدام بازیگر را بیشتر دوست داشتید؟  


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bye59