پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/29 16:20
کد خبر: 15346

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد؟ | جدایی یحیی گل محمدی واقعیت دارد؟

پخش شایعاتی درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان فصل، باعث شد تا باشگاه در یک بیانیه به این شایعات پاسخ دهد.

در بیانیه‌ای که توسط باشگاه پرسپولیس صادر شده است، شایعات جدایی یحیی گل محمدی از تیم رد شده و به آنها تکذیب شده است. با نزدیک شدن به دربی، ما هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌های جدید علیه پرسپولیس مواجه هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است. با این حال، منتشر شدن شایعات درباره جدایی یحیی گل‌محمدی در پایان فصل، باعث شد تا باشگاه در یک بیانیه به این شایعات پاسخ دهد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متاسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم. این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.

بارها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد. باشگاه پرسپولیس و او هر دو نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعا برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد. او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به این که صحبتی درباره مربی دیگری در گرفته باشد.

اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود. از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسایل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4y8j9m