پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 04:56
سریال پایتخت | سریال پایتخت بازیگر | سریال پایتخت سریال
کد خبر: 9449

خوش تیپی بازیگر سریال پایتخت از حد گذشت

بازیگر معروف سریال پایتخت با اشتراک عکس جدیدی از خود خبرساز شد.

سریال پایتخت از جمله بهترین سریال هاست سریال پایتخت پربیننده ترین سریال های ایرانی بوده است. در سریال پایتخت بازیگران بنام و صاحب سبکی مانند محسن تنابنده، ریما رامین فر و ... بازی می کنند. سریال پایتخت تاکنون در 6 فصل پخش شده است سریال پایتخت در روزهای عید نوروز پخش شده است. در ادامه عکس جدید بازیگر خانم مشهور سریال پایتخت  را با هم می بینیم.

سریال+پایتخت

 

نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دسیتار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.

نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شدت محبوب شد و به شهرت رسید، حضور وی از فصل دوم این مجموعه شروع شد و تا آخرین فصل ادامه دارد

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

نسرین نصرتی در رابطه با زندگی خصوصی اش می گوید: بسیار  ساده زیستم  و  اوقاتی را که سر کار نمیرم در خانه به انجام کارهای شخصی و روزمره ام می پردازم و این سبک ساده زندگی ام را خیلی دوست دارم.

 وی در سال 1395 برنده تندیس جشن حافظ  به عنوان بازیگر کمدی زن شده است.

پنجمین فصل از سریال پایتخت امسال اگرچه باحواشی زیادی همراه بود و انتقادهای زیادی نسبت به آن مطرح شد اما باز هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند و با وجود گذشت پنج فصل از ساخت آن هنوز هم درخواست هایی برای ساخت فصل ششم پایتخت وجود دارد.

روز گذشته مراسم تجلیل از عوامل و بازیگران پایتخت برگزار شد و هنرمندانی چون محسن تنابنده ، احمد مهرانفر ، ریما رامین فر ، نسرین نصرتی ، بهرام افشاری ، سارا و نیکا فرقانی اصل ، مصطفی و مجتبی بلال حبشی به همراه سیروس مقدم در این مراسم حضور داشتند.

از فصل اول سریال پایتخت تاکنون اکثر بازیگران این سریال در فصل های بعدی نیز بازی کرده اند. البته در طی فصل های اخیر بازیگران جدید نیز به تیم سریال پایتخت اضافه شده اند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36a974