پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/27 11:14
تتلو
کد خبر: 9951

تتلو پدر شد | جزییات بچه دار شدن تتلو

تتلو که به تازگی حاشیه های رابطه اش با سحر قریشی کمرنگ شده است. با انتشار توییتی اعلام کرد که سرپرستی دختری را که خانواده اش توانایی نگهداری از او را ندارد به عهده گرفته است.

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده ۵ نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. تتلو دوخواهر بزرگ تر از خود دارد.تتلو درباره فرزندخوانده اش نوشته است: داش امیر دختر دار شد دختری که گفتم پدر و مادرش  امکان نگهداریشو ندارن رسما و کتبا اجازه دادن که من به فرزندی قبولش کنم.از امروز میتونید منو بابا امیر صدا کنید.

تتلو

قد و وزن امیر تتلو

امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است. قد او ۱۷۵ سانتیمتر  و وزن او ۷۵ کیلوگرم است.

تتلو در سال 96 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت:

"من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران"

گفتنی است او پس از اینکه نتوانست مجوز برای «فعالیت قانونی» در کشور بدست آورد، به ترکیه رفت و در آن‌جا به فعالیت‌های هنری خود ادامه داد.

تتلو

اینستاگرام تتلو

تتلو یکی از پرسر و صدا ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام است. در سال۱۳۹۹ پیج تتلو برای همیشه بسته شد و آن هم بخاطر اینکه در استوری خود مطرح کرد قصد دارد حرم سرا راه اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ سال خواست تا به حرم سرای او بیایند.اینستاگرام اعلام کرد او دیگر نمیتواند در این شبکه فعالیت کند.

سود چندصد میلیاردی رابطه تتلو و سحر قریشی

یکی از پرحاشیه ترین خبرها درباره زندگی تتلو مربوط به رابطه او با سحر قریشی است که از زمستان سال گذشته شروع شد و سرانجام علنی شد.

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما درباره ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشته است: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.»

تتلو

توهین امیر تتلو به سحر قریشی: برای معروف شدن با ۱۰ تا سلبریتی دوست شدی!

همچنین چندی پیش امیر تتلو با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام توهین وقیحانه ای به سحر قریشی کرد.

خواننده ایرانی مقیم ترکیه سحر قریشی را متهم به دوست شدن و روابط با ۱۰ ها سلبریتی کرد و این اقدام بازیگر زن سابق سینمای ایران را برای معروف شدن دانست.

تتلو معروف شدن خود را مدیون تلاش و پشتکار عنوان کرد اما در توهینی عجیب به سحر قریشی، مشهور شدن امثال او را به دوستی با چهره های سرشناس نسبت داد.

واکنش سحر قریشی به خبر مهاجرتش

درحالی شایعات در فضای مجازی درباره جدایی سحر قریشی از تتلو مطرح می شود که این بازیگر زن هنوز هم عکس هایی از تتلو منتشر می کند و در بیوی اینستاگرام خود به رابطه با تتلو اشاره کرده است.

سحر قریشی اخیرا صورت امیر تتلو را به نمایش گذاشته است، که تتو های تازه صورت این خواننده را نشان می دهد. بسیاری از کابران فضای مجازی نوشته های تتلو درباره جدایی از سحر قریشی را تلاشی برای جلب توجه دوباره می دانند.

تتلو

توضیح تتلو درباره جدایی از سحر قریشی

امیر تتلو درباره جدایی از سحر قریشی نوشت: دوستان خانم قریشی اصرار داشتن برن منم با دوتا از هوادارا فرستادم گفتم هرجا میرن ببرن سالم تحویلیشون بدن دوبی ایران هرجا پول هم گذاشتم پیششون باشه و رفتن

حالا ایشون میگن من خودم تنها میخوام برم دوبی و ما به زور نمیتونیم واسه ایشون همراه بذاریم پس به هوادارا میگم همونجوری که میخواد بذارن تنها سفر کنه هرچیشون شد پای خودشون من هزار بار گفتم هرجا میری برو ولی بذار برسونت سالم برسی وقتی خودش نمیخواد نمیتونیم که بازور باهاش بریم اینکه خونه مارو ترک کردن صبح و الانم میگن میخوان اون دوتا هوناداری که گذاشتیم بادیگارد و به خواسته خودشون ترک کنن از اینجا به بعد من دیگه مسئولیتی از ایشون به عهده نمیگیریم هر مشکلی براشون پیش اومد خودشون میدونن و خانواده شو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4895n2