چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/19 16:11
کد خبر: 997

بهرام رادان ازدواج کرد + عکس

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است

به گزارش  سایت تازه نو: چند وقتی است که یک عکس از بهرام رادان در فضای مجازی دارد دست به دست می چرخد عکسی که در آن یک خانم با لباس عروس کیک دهان بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران می گذارد و با عنوان عکس عروسی بهرام رادان از گروه ، کانال های تلگرام و پیج های مختلف اینستاگرام سر در آورده است . بر آن شدیم تا ببینیم داستان این عکس چیست؟!

 
 

در بررسی ها معلوم شد اولین بار این عکس را خود بهرام خان منتشر کرده است و این گونه نوشته است :

 

اینم از جشن عروسی ما… خانه ای ساخته ایم ز مهر… بیاین جشن ما رو با حضور خودتون زیبا کنین، از کودکان عزیز هم در فرصت بهتری پذیرایی خواهد شد. هر چند می دونیم فایده نداره و میارینشون، شام راس ساعت سرو میشه و وسائل ایاب و ذهاب هم مهیاست. اصلا هم فکر نکنین دروغ اول آوریل و سیزده ستا! بیاین خوش می گذره، بزن و بکوبه امشب…

 

نام:بهرام

نام خانوادگی:رادان

تاریخ تولد:1358/2/8

محل تولد :تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی

تاهل:مجرد

 

------------------------------------------------

 بهرام رادان در  8 اردیبهشت ماه سال 1358 (28 آوریل 1979)، در تهران متولد شد. 

 

       بهرام رادان در آغوش پدر کودکی بهرام رادان  

بهرام رادان و پدر و مادرش 
 
 بهرام رادان در کنار پدر و مادرش
 
 
او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.
 
 
بهرام رادان
 
  در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.
 
 
 بهرام رادان و مهناز افشار در فیلم شور عشق

 

 بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال 1379 در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

 

بهرام رادان و هدیه تهرانی در فیلم آبی

 

بهرام رادان در سال 1383 با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

 

 بهرام رادان در فیلم گاوخونی

 

گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال 1382 است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رسان

 

 بهرام رادان و محمدرضا فروتن در فیلم سربازهای جمعه

 

فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (1382) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

 

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس 2 که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.
 
 
بهرام رادان و میترا حجار در آتش بس
 
 
در خلاصه ی داستان این فیلم آمده است:«یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال ها مشاور خانواده ی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ها در خارج از کشور بود، مرور می کنند.»
 
 
خوانندگی:
بهرام رادان
 
رادان در یک آلبوم موسیقی تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است.
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36e7z2