چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/15 05:07
کد خبر: 3686

جنجال و آبروریزی محسن افشانی و همسرش پایان یافت!+عکس

محسن افشانی و همسرش آشتی کردند!؟

محسن افشانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است.محسن افشانی با سویل خیابانی ازدواج کرده است که ماجرای ازدواج آنها بسیار پر حاشیه بود.محسن افشانی بارها در فضای مجازی به همراه همسرش اقدام به انتشار کیلیپ های خلاف عرف جامعه کرده است.به تازگی نیز خبر طلاق محسن افشانی و همسرش همه را شوکه کرده و حواشی بسیاری را برای این زوج به وجود آورده است.

 

محسن افشانی نوشت: خودت رفتى و قید ما رو زدى! مگه بد نبودم چرا اومدى...!؟ تو از من گذشتى؛ شبیهم ندیدى که باز اومدى!؟ قفس فقط سینه ام که کلى حرف توش حبسه! والسلام


فیلم و عکس های دیده نشده از انفجار مرگبار در لبنان+فیلم و عکس

 

تصویر

 

عکس جنجالی و خارج از عرف مهناز افشار در کنار خواننده ی معروف+عکس

 

کلیات

محسن افشانی متولد ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در روستای وانشان شهرستان گلپایگان اصفهان است. افشانی که مدتی در رسانه ملی ایران به بازیگری و اجرای برنامه‌های تلویزیونی مشغول بود، به واسطه اقدام‌های جنجالی با حاشیه‌های فراوانی همراه شده است.
 
 

نتیجه تصویری برای محسن افشانی + تابناک

 

بازداشت

افشانی در یکی از کیلیپ های آخری که از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر شد، در حالی که صدای پخش ترانه می آید، اقدام به کشیدن اسلحه سرد و گرم کرد. این کار او سبب شد تا بلافاصله با دستور دادستانی و به جرم ترویج خشونت در جامعه بازداشت شود.

کارشناسات عقیده دارند، در شرایط حاضر و به واسطه تخلف های پیشین او، آزادی او از محاکم قضایی چندان ساده نباشد.

 

مجری گری

 
اجرای برنامه آستانه شبکه یک ۱۳۸۶، برنامه زنده ما دوتا شبکه یک ۱۳۸۶، برنامه زنده سلام بهار شبکه یک ۱۳۸۷، برنامه زنده بوم سفید شبکه جام جم ۱۳۸۷، برنامه زنده ماه محبوب شبکه سه-تا اواسط برنامه ۱۳۸۷، برنامه ایستگاه نوآوران شبکه جام جم ۱۳۸۸، برنامه زندهٔ پرواز۱۴۰۴ شبکه تهران ۱۳۸۹ و برنامه زندهٔ دورخیز شبکه دو ۱۳۸۹ از جمله سوابق اوست. 
 
 

منبع:نشان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nxwg4