چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/25 05:36
کد خبر: 3955

عصبانیت سارا و نیکا از پخش شدن عکس های نامتعارفشان جنجالی شد!

منتشر شدن عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخری در سوئد با جنجال فراوانی همراه بوده است.

سارا و نیکا متولد 8 مرداد 1383 میباشند.  سارا و نیکا در تهران زاده شدند.سارا و نیکا ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 


منتشر شدن عکس  سارا نیکا فرقانی اصل  در استخری در سوئد با جنجال فراوانی همراه بوده است. 

 

0d392e88-35b5-46a8-a89d-43a9b7643116

 


چربی سوزی و آواز خواندن صباراد و همسرش در خیابان های ترکیه لو رفت+فیلم

 

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 

سارا و نیکا فرقانی اصل

 

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

 

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.
 
 

پدر و مادر سارا و نیکا

پدر و مادر واقعی سارا و نیکا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d75q4