سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/02 06:29
کد خبر: 4221

سحر قریشی با حرف هایش آبروی مهناز افشار را برد+عکس پر حاشیه

گویا ماجرای بین دو بازیگر زن معروف تمامی ندارد، حمله سحر قریشی به مهناز افشار حسابی دوباره جنجال به پا کرد. این دو بازیگر پیش از این به صورت غیرمستقیم باهم دعوا داشتند.

سحر قریشی یک از بازیگران پر کار ایرانی است.سحرقریشی با بازی در فیلم لج و لجبازی معروف شد.سحر قریشی یکی از بازیگران پرحاشیه ی ایرانی است و با وجود بازی در فیلم های بسیاری کارنامه ی درخشانی ندارد.مهمترین نقش سینمایی کارنامه سحر قریشی "شیفت شب” نیکی کریمی است؛ فیلمی که سحر قریشی از حضور در آن خاطره ای خوش ندارد.

 

 

چشم و هم چشمی در بین بازیگران ایرانی بسیار گویا جریان دارد و این بار قرعه به نام سحر قریشی افتاده است. حمله سحر قریشی به مهناز افشار را در ادامه ببینید.

 

 

سحر قریشی مهناز افشار را با خاک یکسان کرد + عکس دیده نشده

 
 

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

 

 

کودکی سحر قریشی

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

 

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

 

سحر قریشی و برادر و مادرش

سحر قریشی و برادر و مادرش

 


 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

سحر قریشی و همسر سابقش

سحر قریشی و همسر سابقش

 

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xxxz2