چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/27 08:51
کد خبر: 5801

اولین آلبوم پارسا خائف برنده ی معروف "عصرجدید" منتشر شد

اولین آلبوم پارسا خائف به آهنگسازی مهیار علیزاده و با نام «هفت الف»، هفتم آبان‌ماه به صورت رسمی منتشر می‌شود.

پارسا خائف متولد 27 اردیبهشت 1384 در اردبیل، خواننده است.پارسا خائف خواننده نوجوان موسقی ایرانی که از طریق مسابقه عصر جدید معرفی شد.پارسا خائف تیتراژ مسابقه میدان را هم خوانده تک آهنگ خیال تو را منتشر کرد. تک آهنگ  «خیال تو» به آهنگسازی مسعود تدینی و خوانندگی  پارسا خائف  که یکی از پنج برگزیده فصل اول مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه سیما بود.

 

 


خبرجنجالی:ریحانا بابت ترانه اش از مسلمانان عذرخواهی کرد


 

 

محمد عبداللهی مدیر تولید اولین آلبوم پارسا خائف با عنوان «هفت الف» که هفتم آبان روانه بازار می شود درباره این اثر هنری، گفت: شروع ساخت قطعات این آلبوم از اواسط سال گذشته آغاز شد. این اثر موسیقایی پس از حدود یک‌ سال تلاش، هم‌اکنون آماده‌ انتشار است.

 

گفتنی است این آلبوم شامل هفت قطعه موسیقی با صدای پارسا خائف و آهنگسازی و تنظیم مهیار علیزاده است که علاوه بر زبان فارسی، دو قطعه‌ موسیقی فاخر به زمان مادری پارسا یعنی آذربایجانی را نیز شامل می شود.​

 

 


خبرداغ:بازیگر جذاب سینما به اتهام قتل مسلحانه دستگیر شد!


 

در این آلبوم از کلام حضرت مولانا و اساتید معاصر ادبیات فارسی همچون هوشنگ ابتهاج، محمدعلی بهمنی، زنده‌یاد گلچین گیلانی و اهورا ایمان بهره برده شده است و کلام قطعات موسیقی آذربایجانی که تنظیم جدید مهیار علیزاده را بر خود دیده‌اند، علاوه بر ادبیات فولکلور آذربایجان، شعری از شاعر آذربایجانی، زنده‌یاد حسین جاوید است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/365e72