جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/05 12:00
کد خبر: 6959

افشاگری هم دست ریحانه پارسا در مورد حواشی اخیرش+فیلم جنجالی

​ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه با انتشار پست های اینستاگرامی همچنان در صدر جنجال های فضای مجازی است.

ریحانه پارسا  بازیگرجوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  بامهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت به تازگی خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.



ریحانه پارسا  به حاشیه های اخیر در خصوص اقدام به انتشار صدای بدل رضا گلزار در لایو برای جذب فالور واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: "شما به پای میزهای شرط بندی دعوت شدید!"​

این جمله  ریحانه پارسا  برای  پویان مختاری  منتشر شد که چند روز پیش  ریحانه پارسا  را با الفاظ تند با خاک یکسان کرد، ریحانه پارسا تقریبا بعد از هر حاشیه همین مطلب را منتشر می کند. در صورتی   پویان مختاری  اصرار دارد که ریحانه پارسا با کنایه می خواهد معامله را عوض کند و خودش دنبال سایت است.

حالا چقدر از این حرفا درست است و چقدر نادرست، مهم اینجاست که هر بار چند K به فالورهای این حلقه اضافه می شود.

  ریحانه پارسا  با انتشار پست جنجالی بسیاری از خط قرمز ها را رد کرد .ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا  هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون است. ریحانه پارسا سال ۹۸ با مهدی کوشکی بازیگر سینما و تئاتر ازدواج کرد. در قسمت زیر تصویر ریحانه پارسا را بدون آرایش ببینید.

 

خانواده ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است. " وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد. بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰ ریحانه پارسا » متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگر‌ها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد. " بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند.

 

Reyhaneh parsa

 

انتشار عکس های جنجالی

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.



ماجرای ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ، زمانی که ۲۱ سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر ۳۸ ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی (کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. آن‌ها در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روز‌های شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی! " ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال ۹۷ در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان ۲۵۰ نفر برای این نقش انتخاب شد. او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی‌های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد.

 

ریحانه پارسا

 

سیل پیشنهادات جدید

ریحانه پارسا  درباره نحوه انتخابش در سریال پدر گفته بود: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.

بازی درخشانش در اولین تجربه باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود

 

Reyhaneh parsa

 



این  بازیگر  گفته بود: همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم.

با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k5ed3