دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/23 08:25
کد خبر: 8200

تغییر شغل عجیب عادل فردوسی پور همه را متعجب کرد!

عادل فردوسی پور راوی کتاب هنر خوب زندگی کردن شد

عادل فردوسی‌پور  زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳ است. عادل فردوسی‌پور در یزد متولد شد.عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، مترجم، گوینده و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است.عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.هر روز خبر و حاشیه جدیدی درباره مجری محبوب برنامه نود در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور پخش می‌شود. عادل فردوسی‌پور که از محبوبیت بالایی در میان طرفداران جعبه جادویی برخوردار است، حذفش از شبکه سوم سیما او را به گزینه‌ای طلایی برای هر شبکه و برنامه تلویزیونی بدل ساخته است.


خبرداغ:سرقت از حسن تفتیان در المپیک حاشیه ساز شد! + فیلم


عادل فردوسی پور نسخه صوتی کتاب هنر خوب زندگی کردن را روایت می کند.

به گزارش طرفداری، عادل فردوسی‌پور، مجری، گزارشگر و گوینده ورزشی که در سال‌ های اخیر علاقه زیادی به کتاب و ترجمه و گویندگی از خودش نشان داده، راوی یک کتاب شد که قرار است به زودی رونمایی شود.

نسخه صوتی کتاب هنر خوب زندگی کردن به زودی با صدای عادل فردوسی پور منتشر می شود. این کتاب سال 97 با ترجمه‌ عادل فردوسی‌ پور و گروهی از مترجمان منتشر شده است. پیش از این عادل فردوسی پور فایل صوتی کتاب هنر شفاف اندیشیدن را با صدای خودش به بازار عرضه کرد. فوتبال علیه دشمن نیز با صدای عادل فردوسی پور عرضه شده بود.


خبرداغ:اولین پیش بینی هادر مورد ماه رمضان اعلام شد!

دوستانی که دل شان برای صدای عادل فردوسی پور تنگ شده می توانند فعلا این کتاب صوتی را با صدای عادل بشنوند. البته گفته می شود به زودی فردوسی پور با یک کار ورزشی برمی گردد. در حال حاضر فوتبال 120 با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و اجرای حمید محمدی پنجشنبه شب ها از شبکه ورزش روی آنتن می رود و هر از گاهی می شود صدای عادل را در این برنامه شنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45vz93