چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/03 08:32
مهدی قائدی | مهدی قائدی و همسرش | بیوگرافی مهدی قائدی | مهدی قائدی و خواهرش
کد خبر: 9217

خواهر مهدی قائدی زیبا تر است یا همسرش | عکس خواهر مهدی قائدی

مهدی قائدی عکسی از خواهرش منتشر کرد .

مهدی قائدی بازیکن فوتبال اهل ایران است. مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد. مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مهدی قائدی متاهل است.

عکس خواهر مهدی قائدی در کنار همسرش

مهدی قائدی

هدیه خیلی گران همسر مهدی قائدی به او

مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی بعد سفر دبی چه پلنگی شده!/تصاویر دیدنی

مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر جوان اما بزرگتر مهدی قائدی فوتبالیست 23 ساله ایرانی است که عکسی را از چهره جدید خود در دبی به اشتراک گذاشت.رفتن مهدی قائدی به دبی تنها با تصمیم خودش نبود و ستاره معصومی نقش بسیار زیادی در این مسئله داشت.

همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی به جز همسر بودن ظاهرا مدیر برنامه (غیر رسمی) آقای بازیکن نیز می باشد.خانم معصومی از آن جایی که علاقه زیادی به زندگی لاکچری و بی حجابی دارد، پیشنهاد تیم الاهلی را قبول کرده و ستاره معصومی مهدی قائدی را نیز مجاب به کار کرد.

مهدی قائدی

حالا ستاره خانم در دبی به سر می برد و ثروت فراوان را که دارد، آزادی حجاب و لباس را هم که دارد.او روزانه استوری هایی از برج بلند بالایی که در آن سکونت دارند منتشر می کند و گاهی هم جملات توهین آمیزی برای کاربرانی که او را مورد هجوم قرار داده اند می گذارد.

مهدی قائدی

اما در این میان تصویری از خانم معصومی و مهدی قائدی در حال دست به دست شدن است که ظاهرا بدون اطلاع از آن ها گرفته شده و در این عکس همسر قائدی با یک شلوارک بسیار کوتاه حضور دارد.

ازدواج مهدی قائدی و همسرش

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قائدی

بعد از ازدواج مهدی قائدی حواشی زیادی در مورد این زوج به وجود آمد یکی از این شایعات در مورد مهریه ستاره معصومی بود که هنوز این دونفر به این شایعات واکنشی نشان نداده اند اما بسیاری از پیج های زرد اینستاگرامی از مهریه سنگین همسر مهدی قائدی خبر دادند اما باید دید ایا این موضوع صحت دارد یا خیر .

مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی قبل از عمل

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

مهدی قائدی

مهدی قائدی در پرسپولیس

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا - شجاع خلیل زاده - سیامک نعمتی - بشار رسن - ) قرار بگیرید.

مهدی قائدی

تصادف جنجالی مهدی قائدی و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد. وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.

مهدی قائدی

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qr6a4