جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/26 11:21
شیلا خداداد | شیلا خداداد و همسرش | شیلا خداداد بیوگرافی
کد خبر: 9193

ببینید شیلا خداداد با این شعر چه دلبری می کند | شیلا خداداد سوژه شد

شیلا خداداد و عاشقانه هایش جلب توجه می کند.

شیلا خداداد بازیگر معروف و پرطرفدار سینمای ایران است که در فیلم های زیادی درخشیده است. شیلا خداداد در۱۴  آبان ماه سال ۱۳۵۹ دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. شیلا خداداد بازیگر تحصیل کرده در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک می باشد. ورزش مورد علاقه شیلا خداداد فوتبال و والیبال ، وتیم مورد علاقه اش استقلال است. همسر شیلا خداداد دکتر می باشد و ماجرای آشنایی این زوج بسیار جالب است که می توانید در ادامه بخوانید:

شیلا خداداد ویدیو جدیدی از خودش منتشر کرد که باز هم اقدام به خواندن اشعار عاشقانه می کند و ظاهرا از ویدیو قبلی بازخورد خوبی گرفته است.

فعالیت شیلا خداداد در اینستاگرام سینوسی است. یعنی مدتی غیب می شود ولی دوباره می آید ظاهر می شود حاشیه به پا می کند و دوباره می رود. شاید یکی از دلایل اصلی این شیوه آمدن به اینستاگرام و فضای مجازی حساسیت بسیار زیادی است که نسبت به خانواده اش دارد.

 شیلا خداداد و همسرش و ماجرای آشنایی

شما چطور باهم آشنا شدید و چه شد به این نتیجه رسیدید که می توانید زندگی مشترک داشته باشید؟

من رفتم مطب دکتر وگفتم آقای دکتر،بینی من خیلی خوشگل است.لطفا اصرار نکنیدکه عمل کنم!دکترهم اصرارکردکه توحتما باید بینی ات را عمل کنی!من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری،قبول بینی ام را عمل کن!

شیلا خداداد

 پس شما سراغ ایشان رفتید،نه ایشان سراغ شما؟!

نه!ایشان پیش من آمدند که بینی شان راعمل کنند!دکترپیش من آمدندوگفتند نظرت درباره بینی من چیه؟!

اماخارج ازشوخی من ازچندتا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی،دوتا ازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم.اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم.گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کندوما از طریق این جراحی،باهم آشنا شویم وازدواج کنیم.

شیلا خداداد

دکترسرکارات : بعداز اینکه بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.

شیلا خداداد

از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می کرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج کردیم.سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. 

شیلا خداداد

دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

شیلا خداداد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2x8jq4