سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/16 13:56
کد خبر: 12440

آخرین لحظات زندگی صاحب هتل در باشگاه بدنسازی+ فیلم

صاحب هتل معروف در باشگاه بدنسازی مشغول تمرین بود که بر اثر سکته ناگهانی جانش را از دست داد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی یک هتل دار محلی هندی را به تصویر می کشد. این صاحب هتل در حین تمرین بدنسازی بر اثر سکته قلبی جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که این مرد در یک باشگاه ورزشی در ایالت مادهیا پرادش هند مشغول تمرین بدنسازی بود. 

بر اساس گزارش های محلی هند، فرد متوفی، "پرادیپ راگووانشی" ۵۵ ساله مالک هتل ویرینداوان بوده است. او پس از دویدن روی تردمیل جان خود را از دست داد. این حادثه توسط دوربین مدار بسته باشگاه ورزشی ضبط شد.

 ویدئویی که  از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود چگونگی وقوع آن را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو، این مرد پس از راه رفتن روی تردمیل در حالی که عرق کرده است گرمکن خود را  از تنش خارج می کند. لحظاتی بعد او دچار سرگیجه شده  و سعی کرد تعادل خود را حفظ کند اما سقوط می کند. این مرد توسط افرادی که در باشگاه حضور داشتند به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شد اما در آنجا پزشکان مرگ او را اعلام کردند.

یک پزشک بیمارستان گفت که لازم بود این مرد میانسال قبل از انجام تمرین معاینه پزشکی انجام دهد.

 در همین حال، مربی باشگاه پاردیپ گفت با ابراز تاسف از مرگ این مشتری خود گفت که او از مشتری های قدیمی این باشگاه بود و هر روز در باشگاه تمرین می کرد. با این حال او ظرف کمتر از سه دقیقه جانش را از دست داد. تحقیقات در مورد علت دقیق مرگ این مرد میانسال ادامه دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4p7kd4