چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/18 14:00
کد خبر: 12518

ببینید | حمله غافلگیرانه تمساح به مرد برزیلی

مرد برزیلی حین شنا مورد حمله غافلگیرانه تمساح غول پیکر قرار گرفت.

ویدئویی که به تازگی بار دیگر در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده است لحظه دراماتیک حمله تمساح به یک مرد برزیلی در یک رودخانه را به تصویر می‌کشد.

 در این کلیپ این مرد در حال شنا در این رودخانه است که ناگهان تمساح از زیر آب بیرون می‌آید و شروع به تعقیب او می‌کند. این مرد تلاش می‌کند با شنا سریع خود را به خشکی برساند، اما تمساح موفق می‌شود بازوی او را گاز بگیرد.  

 لحظاتی بعد از حمله تمساح به این مرد، هر دو برای یک ثانیه زیر آب می‌روند و پاشش آب بزرگی روی سطح رودخانه ایجاد می‌شود. با این حال این شناگر به طور معجزه آسایی، موفق به فرار شده و خود را به حاشیه رودخانه می‌رساند. این مرد که هویتش مشخص نشده از ناحیه دست دچار آسیب شد. هنوز میزان آسیب دیدگی وی گزارشی منتشر نشده است. با این حال این مرد احتمالا خوش شانس بوده که بتواند زنده بماند.

این ویدئو اولین بار در سال ۲۰۱۹ در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد. با این حال دوباره طی روز‌های گذشته بازنشر شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. این کلیپ تاکنون بیش از ۵۲ میلیون بازدیدکننده در یوتیوب داشته است. انتشار دوباره این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یک کاربر نوشت: «آیا این مرد زنده است؟» کاربر دیگر نوشت: «چه صحنه وحشتناکی! قلبم تند تند می‌زد.»



کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r9km2