جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 09:11
کد خبر: 12644

ببینید| نجات جان نوزاد توسط پرستار در داخل هواپیما

نوزادی که در داخل هواپیما دچار مشکل تنفسی شده بود توسط یک پرستار نجات یافت.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک پرستار در خطوط هوایی «Spirit Airlines» آمریکا موفق شد تا جان یک کودک را که تنفسش متوقف شده بود، نجات دهد.

این حادثه که در پروازی از شهر «پیتسبرگ» واقع در ایالت پنسیلوانیا به مقصد اورلاندو رخ داد، نخستین بار از سوی یکی از گزارشگران شبکه «فاکس ۳۵» آمریکا به نام «ایان کاست» (an Cassette) خبری شد؛ چرا که او نیز خود یکی از مسافران این پرواز بود.

او در حساب توییتری خود توضیح داد که پدر و مادر این کودک سه ماهه، زمانی که نفس این کودک قطع شد، وحشت زده شدند؛ اما خوشبختانه این پرستار که «تامارا پانزینو» (Tamara Panzino) نام دارد، در این پرواز حضور داشت و شروع به ماساژ دادن سینه و پا‌های این نوزاد کرد تا اینکه این کودک دوباره شروع به تنفس کرد.

بر اساس این گزارش، در ویدئوی منتشر شده از رویداد مذکور، می‌توان لبخند زدن این نوزاد را پس از این حادثه مشاهده کرد.

یکی از نمایندگان خطوط هوایی «اسپریت ایرلاینز» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از خدمه و مهمان‌ها برای پاسخگویی سریع تشکر می‌کنیم. خدمه پرواز ما آموزش دیده اند تا در هواپیما به وضعیت‌های اورژانسی پاسخگویی داشته باشند و از منابع متعدد، از جمله برقراری ارتباط با متخصصان پزشکی و نیز کیت‌های پزشکی داخل هواپیما استفاده کنند.»/باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wgbv2