جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/22 11:25
کد خبر: 12652

ببینید| این زن ۳۰ سال ناخن هایش را کوتاه نکرده است!

ناخن‌های زنی که بیش از ۳۰ سال کوتاه نشده، اندازه اش به بیش از ۱۲ اینچ می‌رسد.

کوردلیا آدامز، بیش از ۳۰ سال است که ناخن‌های دستش را کوتاه نکرده است. اندازه ناخن‌ آدامز ۵۹ ساله اکنون به ۱۲ اینچ می‌رسد. این زن نه تنها ناخن هایش را در پوشش‌های اکریلیک پوشش داده بلکه طرح‌های مختلف هنری نیز روی آن‌ها پیاده کرده است.

 آدامز در سال ۱۹۸۹ ببلندکردن ناخن هایش را آغاز کرد. زمانی که او به یک تکنسین ناخن تبدیل شد تمام انواع وظایف روزانه مراقب از ناخن هایش را پیش گرفت. همانطور که می‌توانید تصور کنید، این زن به دلیل ناخن هایش توجه بسیاری را جلب می‌کند. این در واقع بدترین چیز از نگاه آدامز است؛ یعنی توجه بیش از حد افراد به ناخن‌های غیرعادی او.

آدامز در طی این سال‌ها آموخته است که چگونه با وجود اندازه غیرعادی ناخن هایش، با خیال راحت بنویسد، رانندگی کند و به طور کلی امورات روزانه اش را انجام دهد.

آدامز در این باره گفت: من به هیچ وجه در انجام کارهایم دچار مشکل نمی‌شوم. شاید انجام برخی از آن‌ها نیاز به انطباق بیشتری است، اما من یاد گرفته ام که آن‌ها را با روش خودم انجام دهم.»

اگر چه او می‌تواند بیشتر کار‌ها را مانند یک فرد عادی انجام دهد، اما برای انجام برخی کار‌ها نیاز به انطباق بیشتری دارد، مانند استفاده از گوشی هوشمند خود یا استفاده از لباسشویی. شگفت آور اینکه این تکنسین ناخن با تجربه توانسته است ناخن‌های خود را در چنین شرایطی خوب حفظ کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39zy72