پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 06:42
کد خبر: 12736

ببینید| غافلگیرشدن سارقان حین جشن سرقت موفق!

سارقانی که با نوشیدن مشروبات الکلی، سرقت موفق خود را در محل سرقت جشن گرفته بودند به دام پلیس افتادند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه رویارویی ماموران پلیس و دو سارق در محل سرقت را به تصویر می‌کشد. سارقان که پس از ورود به یک فروشگاه و انجام سرقت تصمیم گرفته بودند بعد از مصرف مشروبات الکلی آنجا را ترک کنند به دام پلیس گرفتار شدند. این اتفاق در منطقه سیرووالور ایالت تامیل نادو هند رخ داد.

در فیلم مذکور پلیس از سارقان می‌خواهد از سوراخی که در دیواز فروشگاه ایجاد کرده اند خارج شوند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دو سارق یکی به یک از سوراخ دیوار بیرون آمده و خود را تسلیم پلیس می‌کنند. بنا به گزارش پلیس محلی هند ماموران ۱۴ هزار روپیه پول نقد از این دو سارق کشف کردند.

پلیس محلی هند این ویدئو را در تاریخ ۴ سپتامبر در حساب توئیتر خود منتشر کرد. پلیس در شرح این ویدئو نوشت: «دو مرد با ایجاد سوراخ برای سرقت وارد این فروشگاه شده بودند. اما تصمیم آن‌ها برای شرب مشروبات الکلی قبل از ترک فروشگاه کار دستشان داد و بدین شکل در دام پلیس گرفتار شدند.»

انتشار این ویدئو مورد استقبال کاربران قرار گرفت و با واکنش طنز برخی زا آن‌ها همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این درس عبرتی برای تمام سارقان شد تا بعد از سرقت موفقیت آمیز، هرگز جشن نگیرند.»/باشگاه خبرنگاران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lqwk4