پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/25 08:19
کد خبر: 12740

ببینید| صید ماهی ملقب به "ماهی شیطان" توسط ماهیگیر روس

تصاویر ماهی ای که یک ماهیگیر روس صید کرده در شبکه اجتماعی اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 ویدئویی از " ماهی شیطان" که توسط یک ماهیگیر روسی صید شده به تازگی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است. یک خبرگزاری محلی گزارش داد که ماهیگیر "رومن فدورتسوف"، این گرگ ماهی را که به "شیطان ماهی" نیز معروف است در دریا‌های نروژ و بارنتز صید کرده است.

 این ماهیگیر ویدئوی صید خود را در روز سال نو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در ویدئوی منتشر شده این ماهی دارای دهان متورم و کره چشم‌های برآمده ترسناکی دارد. کاربران این رسانه اجتماعی با دیدن این ماهی غافلگیر شدند

انتشار این ویدئو با نظریات متفاوت آن‌ها همراه بود. کاربری در کامنتی اظهار داشت: «ماهی‌های دریای عمیق به دلیل فشردگی نزدیک سطح نفخ می‌کنند. وقتی به اعماق اقیانوس‌ها باز می‌گردد به حالت عادی برمی گردد. مثل این است که وقتی به عمق آب می‌رویم، فشار را احساس می‌کنیم.»

کاربر دیگری در کامنتی طنز نوشت: «اوه، چقدر خوشگلی عزیزم.»

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که رومن فدورتسوف ماهی‌هایی را صید می‌کند که کمیاب هستند. پیش از این نیز، این ماهیگیر روسی تصویری از ماهی منتشر کرده بود که به آن لقب «ماهی فرانکشتاین» داده بود. او در شهر بندری مورمانسک در حال کار بر روی یک کشتی ترال بود که متوجه این موجود ترسناک شد که رنگش شفاف بود و دمی دندانه دار، چشمی ترسناک و باله‌های عجیبی داشت.



کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4px9l3